Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Contabil
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Scoala de Valori active.Vezi toate job-urile Contabil active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro |
Angajator: | Scoala de Valori |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 20.02.2018 |
Remote work: | On-site |
ȘCOALA DE VALORI este o organizație non-guvernamentală, non-profit, care îi îndrumă pe tineri să-și descopere valorile și să-și antreneze potențialul, astfel încât să-și dezvolte atitudini și comportamente prosociale și sa fie pregătiți pentru viitorul mereu în schimbare.
De 10 ani deschidem drumuri în educație, care au început să se intersecteze și să formeze un ecosistem orientat spre dezvoltarea tinerei generații.
Misiunea noastră este de a călăuzi tinerii să învețe să devină creatorii propriilor lor vieți.
• Minim 2 ani experienţă în domeniul financiar, din care cel puţin 1 ani în contabilitate;
• Absolvent studii superioare de profil economic (de preferat Finanţe-Bănci sau Contabilitate);
• Capacitate de analiză şi sinteză;
• Abilităţi de organizare şi orientat către soluţionarea problemelor
• Atent/ă la detalii, având capacitatea de a lucra cu cifre;
• Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situaţii de criză;
• Abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini;
• Capacitate de decizie şi asumarea responsabilităţii;
• Competente de management, dar si de lucru în echipă;
• Cunoştinţe avansate: Microsoft Office, Google Drive;
• Cunoașterea softului ERP constituie un avantaj.
-Asigură evidența contabilă a stocurilor, a relațiilor cu terții, a trezoreriei și evidența veniturilor și a cheltuielilor:
-Contabilizează facturile emise pentru clienți;
-Înregistrează încasările și plățile conform extrasului de cont;
-Operează încasările și plățile în numerar conform registrului de casă;
-Operează avansurile din trezorerie conform deconturilor;
-Înregistrează facturi de prestații furnizori interni;
-Întocmește situații și rapoarte financiar-contabile și verifică corelarea acestora;
-Întocmește săptămânal lista facturilor emise și neîncasate și lista avansurilor disponibile în lei;
-Întocmește balanțe de verificare pentru clienți;
-Întocmește liste de avansuri din trezorerie;
-Introduce plățile pentru salarii, furnizori, etc.;
-Întocmește diverse situații manageriale solicitate de management.
• Locaţie: Bucureşti (sediu central );
• îţi oferim posibilitatea de a te dezvolta într-un mediu activ şi a-ţi pune amprenta în proiecte inedite;
• Vei face parte dintr-un mediu de lucru dinamic şi dintr-o echipă faină;
• Vei avea ocazia de a învăţa toate procesele şi activităţile unui department financiar;
• tip job: full-time, perioadă nedeterminată.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Contabil Aplica fara CV | |
Contabil junior/Junior Accountant/Economist 3000 - 4000 RON NET / luna | |
Contabil senior – IFRS- sistem bancar Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (65) |
Raporteaza eroarea la