Specialist Salarizare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UTI Grup active.


Vezi toate job-urile Specialist Salarizare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: UTI Grup
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    UTI este un grup de firme cu 28 de ani de experienţă pe piața din România şi competenţe în multiple domenii: soluţii de securitate și pentru apărare, tehnologia informaţiei şi comunicaţii, instalaţii şi construcţii, soluţii de securitate pentru obiective private, soluții inteligente de transport și taxare, mentenanţă şi administrare.

    Cerinte

    Cerinţe:
    - Studii superioare în domeniul economic;

    - Minim minim 3 ani experienţă într-o poziţie similară;
    - Cunoștinţe MS Office, Oracle Payroll;

    - Cunostiinţe limba engleza nivel mediu;

    - Cunostiinţe aprofundate de legislaţia muncii şi salarizare;

    - Adaptabilitate şi capacitate de autoperfecţionare;

    - Spirit de iniţiativă;

    - Orientare spre rezultate;

    - Diplomaţie;

    - Integritate și etică profesională;

    - Stabilitate emoţională și rezistenţă la stres;

    - Corectitudine;

    - Rigurozitate.

    Responsabilitati

    Responsabilităţi:

    - Verifică pontajele din punct de vedere a respectării legislaţiei în vigoare şi a politicii interne anterior transferului acestora în modulul Payroll şi semnalează neregulile sesizate superiorului direct şi persoanelor responsabile cu realizarea pontajelor. Ulterior efectuării corecţiilor transferă pontajele din modulul OTL în modulul Payroll;

    - Introduce zilnic concediile medicale primite, ulterior verificării acestora şi semnalează eventualele erori persoanei căreia i s-a eliberat medicalul şi solicită corectarea lor;

    - Introduce în sistemul Oracle avansurile salariale şi întocmeşte state de plata/fişiere de plată avansuri ori de câte ori este necesar;

    - Introduce în timp real primele, reţinerile, sancţiunile şi alte elemente ce ţin de calculul salarial (în maxim 2 zile lucrătoare de la luarea acestora la cunoştinţă);

    - Efectuează calculul salarial şi semnalează superiorului eventualele erori constatate şi asigură corectarea acestor erori;

    - Întocmeşte statele de salarii conform datelor introduse în sistem sau primite de la diverse departamente respectând legislaţia în vigoare;

    - Arhivează lunar documentele în baza cărora s-a efectuat calculul salarial şi statele întocmite;

    - Întocmeşte lunar şi transmite comanda pentru emiterea de carduri de tichete de masă;

    - Întocmeşte lunar situaţia tichetelor de masă în vederea efectuării comenzii şi efectuează comanda;

    - Întocmeşte ori de câte ori este necesar listele cash şi fisierele de salarii şi le transmite persoanelor responsabile cu efectuarea plăţilor;

    - Transmite lunar şi/sau la solicitarea salariaţilor fluturaşii de salariu;

    - Întocmeşte şi administrează baza de date cu administratori (înregistrează datele de identificare ale administratorilor, perioada mandatelor, calculează şi înregistrează indemnizaţiile);

    - Întocmeşte şi administrează baza de date a persoanelor cu contract de management (înregistrează datele de identificare ale persoanelor în cauză, perioada mandatelor, calculează şi înregistrează indemnizaţiile);

    -Verifică ori de câte ori este necesar impozitele şi contribuţiile salariale şi corectează eventualele erori;

    - Verifică şi transferă în contabilitate ori de câte ori este necesar notele contabile aferente salarizării;

    - Întocmeşte declaraţiile lunare / anuale ce ţin de salarizare : Declaraţia 112 etc conform legislaţiei în vigoare şi în termenele legale şi le transmite persoanelor responsabile cu depunerea acestora;

    - Pregăteşte şi transmite persoanelor responsabile fişierele cu reţineri din salariu (popriri, pensii facultative, contribuţii sindicat etc), fişierele cu deconturile de transport şi fişierele cu ajutoare;

    - Completează în termen de 20 zile calendaristice după efectuarea calcului salarial concediile medicale aferente calcului din luna şi pregăteşte dosarele pentru recuperarea sumelor de la Casa de Sănătate sau Casa de Pensii în maxim două luni;

    - Efectuează calcul salarial pentru persoanele reintegrate în termenul legal şi întocmeşte declaraţiile rectificative în termenul legal;

    - Efectuează recalcul salarial şi întocmeşte declaraţii rectificative ori de câte ori este necesar cu informarea în prealabil a Managerului de Salarizare;

    - Verifică şi asigură reconcilierea conturilor contabile ce ţin de calcul salarial lunar;

    - Întocmeşte şi eliberează adeverinţele pentru depunerea dosarului de creştere şi îngrijire copil solicitate de salariaţi în termen de maxim 2 zile lucrătoare;

    - Întocmeşte şi eliberează adeverinţele de stagiu de cotizare în vederea stabilirii bazei de calcul pentru concedii medicale în termen de maxim 5 zile lucrătoare din momentul finalizării calculului salarial pentru salariaţii care au încetat în cursul lunii;

    - Întocmeşte diverse alte adeverinţe privind veniturile obţinute sau contribuţiile salariale calculate şi plătite solicitate de salariaţi în maxim 30 de zile calendaristice;

    - Împlementează împreună cu Departamentul ERP modificările legislative referitoare la salarizarea personalului.