Manager clienți - Facility Management

Angajator: UTI Grup
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Inginerie
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    UTI este un grup de firme cu 25 de ani de experienţă pe piața din România şi competenţe în multiple domenii: soluţii de securitate și pentru apărare, tehnologia informaţiei şi comunicaţii, instalaţii şi construcţii, soluţii de securitate pentru obiective private, soluții inteligente de transport și taxare, mentenanţă şi administrare.

    Cerinte

    Cerințe ale postului:

    Studii: superioare tehnice/economice
    Cursuri/atestări specifice postului: vânzări, negociere, management, comunicare
    Experiența profesională: minim 3 ani experiență în domeniul vânzărilor de servicii, facility management, service/mentenanță și dezvoltarea afacerilor
    Trăsături de personalitate: inițiativă, spirit antreprenorial, autonomie, dinamism
    Cunoștințe operare (MS Office, Outlook, Internet, sisteme)
    Limba engleză - nivel avansat
    Competențe de negociere, persuasiune, tenacitate
    Abilități de creare și menținere a unei rețele de afaceri
    Permis de conducere - categoria B

    Responsabilitati

    Responsabilități și atribuții:

    Urmărește strategia de dezvoltare a organizației și implementează soluții privind creșterea afacerii cu raportare la obiectivul de vânzări stabilit.
    Dezvoltă oportunități de business la clienții noi.
    Dezvoltă relații de business cu clienții cheie, cu reprezentanții cu rol de decizie ai companiilor țintite.
    Identifică oportunități de afaceri, dezvoltă rețele în vederea valorizării contractelor în afaceri viitoare.
    Se documentează în permanență referitor la piață și la soluțiile / serviciile pe care le poate oferi compania.
    Cunoaște competiția și strategiile acesteia, punctele forte și cele slabe.
    Identifică și valorifică aspectele care diferențiaza și pozitionează favorabil compania în fața competitorilor.
    Stabilește întâlniri și oferă propuneri care se adresează nevoilor, preocupărilor și obiectivelor clientului.
    Colaborează cu echipele tehnice și operaționale pentru a identifica modalitățile în care compania poate să dezvolte soluții conform nevoilor clientului.
    Negociază și încheie contracte de afaceri în concordanță cu procedura internă a companiei privind negocierea și încheierea contractelor.
    Realizează ofertele de pret pentru soluțiile și serviciile propuse clienților cu ajutorul departamentelor suport; avizează intern draftul de contract și îl negociează cu clientul; introduce în platforma electronică de avizare forma finală a draftului de contract.
    Se consultă cu managementul companiei asupra direcției industriei de Facility Management în vederea dezvoltării de noi servicii și soluții și a modalităților de punere a acestora la dispoziția clientului.