Fleet and Administrative Officer

Angajator: iCredit
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.09.2019
    Scurta descriere a companiei

    Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina.

    În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate.

    În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară.

    Cerinte

    Ce cautam la tine?

    • Experienta in activitati administrative/secretariale minim 1 an;
    • Limba Engleza nivel mediu-avansat;
    • Limba Bulgara nivel mediu – avansat (nu reprezinta factor eliminatoriu);
    • Cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, browsere internet etc);
    • Permis de conducere de minim 1 an fara incidente inregistrate;
    • Spirit de initiativa, abilitati de lucru atat in echipa cat si individual;
    • Atributii excelente de comunicare;
    • Atentie la detalii, precizie, acuratete;

    Responsabilitati

    Ce va trebui sa faci?
    • Tine legatura cu firmele pentru intreținerea auto (asigurari, leasing auto, anvelope, spalatorie, ITP, service etc.);
    • Organizeaza dosarele fiecarui vehicul ce contin documentele masinii si actualizeaza baza de date a flotei auto;
    • Este responsabil de obtinerea documentelor RCA si CASCO din Bulgaria, pentru parcul auto;
    • Pregatirea si prezentarea catre superior a diferitelor raportari si situatii privind evolutia si structura flotei si a documentelor justificative privind reparatiile si relocarile;
    • Asigura tansportul documentelor de la si catre Arhiva companiei cat si suportul administrativ si tehnic pentru serviciile operationale;
    • Mentine relatia cu furnizorii companiei, achizitioneaza si verifica existenta pe stoc a consumabilelor auto;
    • Se depleaza in tara cat si in afara tarii (Bulgaria) in vederea asigurarii mentenantei flotei auto (efectuare revizii, ITP, reparatii)
    • Deschide dosare de dauna si tine legatura cu furnizorii din Bulgaria si Romania pentru solutionarea acestora.

    Alte informatii

    • Traininguri si cursuri specializate;
    • Posibilitati de dezvoltare intern si international;
    • Oportunitati de promovare in cadrul unei companii aflata in proces de expansiune;
    • Lucru dinamic intr-o echipa tanara de profesionisti;