Contabil operațiuni clienți

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Farmacia Dona active.


Vezi toate job-urile Contabil operațiuni clienți active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Farmacia Dona
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Farmacia DONA este unul dintre cele mai apreciate nume in retailul farmaceutic din Romania, cu o reputatie solida construita în cei peste 25 de ani de activitate. În fiecare zi, în oricare dintre cele peste 320 de Farmacii DONA vei intra, vei fi întampinat cu atentie, grija, dar mai ales cu respect. La fel ca tine, peste 2,5 milioane de pacienti trec lunar pragul Farmaciilor DONA.

    Peste 2.500 de profesionisti în domeniul sanatatii lucreaza în Grupul DONA, cu totii find devotati unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai înalt nivel calitativ.

    Alatura-te si tu echipei DONA!
    www.FarmaciileDONA.ro

    Cerinte

    Dacă îți place să lucrezi cu cifre, tabele complexe, contracte și clienți și să faci diverse verificări și analize, îți lansăm o nouă provocăre în carieră! Vino în echipa noastră și vei avea ocazia să te devzolți profesional, lucrând alături de cei mai bine pregătiți specialiști!

    Cum arată noul coleg/ noua colegă:
    - obligatoriu: superioare în domeniul economic
    - abilități de comunicare și relaționare
    - cunoștințe avansate de utilizare pachet Microsoft Office (în special Excel) și Charisma ERP
    - cunoștințe de contabilitate și experiență de cel puțin 3 ani în domeniu
    - spirit de observație, dinamism, eficiență
    - bune abilități de planificare, organizare, coordonare
    - capacitatea de a lucra cu termene limită

    Responsabilitati

    - operarea zilnică a extraselor bancare și a tranzacțiilor cu numerar
    - realizarea periodică a punctajelor de sold cu clienții, urmate de semnarea confirmărilor de sold
    - realizarea rapoartelor de urmărire a soldurilor neîncasate și transmiterea lor către Directorii de Zonă, solicitarea de explicații și monitorizarea promisiunilor de plată ale acestora, precum și documentele pe care le transmit, în conformitate cu procedurile companiei; comunicarea săptămânală a situației către Directorul Financiar
    - verificarea întârzierilor la plată, calcularea eventualelor penalități de întârziere și informarea departamentului Vânzări
    - întocmirea notificărilor de sold/somații pentru clienții cu întârzieri la plată, în vederea recuperării debitelor restante, conform procedurilor companiei
    - întocmirea dosarelor clienților ce urmează a fi transmise către avocat în vederea recuperării soldurilor, când este cazul
    - propunerea constituirii de provizioane pentru clienții pentru care se încearcă recuperarea soldurilor în instanță și efectuarea înregistrărilor contabile după obținerea aprobărilor necesare
    - îndosarierea și păstrarea evidenței contractelor cu clienții; verificarea modului de întocmire a contractelor semnate cu clienții, după verificarea corectitudinii și completitudinii acestora
    - întocmirea avizelor de înscriere/modificare a garanțiilor primite de la clienți în AEGRM
    - păstrarea evidenței garanțiilor primite de la clienți și verificarea dacă limita de credit este acoperită de garanții; realizarea săptămânală a unui raport privind evoluția garanțiilor
    - responsabilitate față de componența soldurilor conturilor contabile din grupa 41; efectuarea de închideri de avansuri, alocări de încasări, închidere facturi pozitive cu facturi storno
    - efectuarea analizelor de risc la cerere, precum și din proprie inițiativă pentru clienții cu întârzieri frecvente la plată sau cu limite de credit neacoperite de garanții
    - analizarea limitelor de credit ale clienților, conform procedurilor companiei

    Alte informatii

    Care vor fi beneficiile tale:
    - salariu competitiv
    - tichete de masă
    - card de reducere în farmaciile Dona
    - toate instrumentele de lucru necesare bunei desfășurări a activității: laptop, telefon mobil
    - mediu de lucru profesionist și oportunitatea dezvoltării carierei alături de o echipă de profesioniști
    - activități de teambuilding și diverse evenimente cu scop de sudare și incentivare a echipei

    Candidatura ta va fi tratată cu discreție.
    Apreciem interesul și mulțumim tuturor candidaților, însă doar cei care îndeplinesc cerințele din anunț vor fi contactați. Vă mulțumim pentru înțelegere!