Asistent manager Director General
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile PENNY. active.Vezi toate job-urile Asistent manager Director General active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management Trainee active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | PENNY. |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.02.2018 |
Remote work: | On-site |
REWE Romania iti propune un start in cariera! Aplica pentru job-ul Asistent Director General si vei avea oportunitatea de a invata si de a lucra in mod direct cu colegii nostri din Top Management, posibilitatea de a colabora cu colegii nostri de la nivel international, de a intelege o structura organizatorica complexa si procesele pe care REWE Romania le deruleaza.
In cazul in care vom deveni colegi iti promitem ca :
- Vom merge impreuna in Teambuilding,
- Vom servi impreuna masa la cantina noastra,
- Vom merge impreuna cu microbuzele companiei prin care asiguram transportul la sediul nostru,
- Vom participa impreuna la proiectele de CSR in care suntem implicat( construim case, plantam copaci),
- Vei avea parte de mentorat si dezvoltare personala,
- Si alaturi de noi vei participa la multe alte proiecte interesante .
CERINTE:
- Absolvent studii superioare (studii finalizate, economice)
- LIMBA GERMANA NIVEL AVANSAT, LIMBA ENGLEZA NIVEL AVANSAT;
- Cunoştinţe foarte bune operare PC : MS Office (MS Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
- Cunostinte dezvoltate de Social Media;
- Spirit practic si organizatoric;
- Implicare si responsabilitate;
- Etica si onestitate;
- Bun management al timpului;
- Dorinta de a invata si interesul de a se dezvolta profesional;
- Orientare catre atingerea de rezultate;
- Capacitatea de a lucra in echipa.
RESPONSABILITATI:
- Elaborare prezentări;
- Procesare informaţii si date;
- Urmarirea proiectelor in care este implicat Directorul General;
- Organizarea, actualizarea şi urmărirea planului de activităţi, organizare şedinţe, conferinte;
- Documentarea şedinţelor;
- Comunicarea eficienta si colaborarea cu alte departamente.
Beneficii:
- Asigurare medicala privata;
- Masa de pranz asigurata;
- Transport asigurat;
- Zile suplimentare pentru concediu de odihna;
- Posibilitati multiple de invatare si dezvoltare in cadul companiei.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Marketing Manager Measuring Tools BUCURESTI, | |
Assistant Department Manager Sales (m/f/d) BUCURESTI, | |
Department Manager Sales BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (248) |
Raporteaza eroarea la