Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Inspector Resurse Umane
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile InCrys active.Vezi toate job-urile Inspector Resurse Umane active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | InCrys |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.04.2018 |
Remote work: | On-site |
A COLOURFUL GROUP OF PEOPLE PASSIONATE ABOUT TECHNOLOGY & THE WONDERS OF INFORMATION
This is us. A fast-moving team, senior enough to assure effectiveness, but young enough to be flexible and transparent, we started out in 2000 as a privately-owned-and-managed business.
We’re a company with a soul, driven by our values and dedicated to fulfilling our mission to offer world class services, by continuous learning. Our Paladins (just employees in some companies) are empowered to work hard, move up and stand proud.
With active investment in our people's professional development and with the creative-InCrys-touch, we support our clients throughout the project's life cycle, providing end-to-end technology solutions for mission critical systems, products and services.
• Absolvent studii superioare (studii socio-umane sau studii de masterat în domeniul resurselor umane);
• Experiență profesională: minimum 2 ani în domeniul resurselor umane;
• Cunoștințe aprofundate privind procesele și metodologiile specifice domeniului resurse umane;
• Abilități de comunicare si relationare, capacitate de analiză, organizare si de planificare;
• Capacitate de a lucra independent și de a realiza obiectivele stabilite;
• Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) – nivel avansat;
• Limba engleză – nivel avansat.
Aplică și respectă prevederile legislației muncii în vigoare, astfel:
• administrare și gestionare dosare de personal;
• răspunde de completarea și arhivarea dosarelor de personal pentru toți angajații companiei în conformitate cu procedurile interne ale companiei și cu legislația în vigoare;
• întocmește documentele privind modificarea clauzelor contractelor individuale de muncă în conformitate cu procedurile interne ale companiei și cu legislația în vigoare;
• răspunde de acuratețea datelor care sunt operate în registrul electronic de evidență a angajaților (Revisal) și de transmiterea rapoartelor emise de aplicație către ITM București (în conformitate cu prevederile legale în vigoare);
• răspunde de păstrarea documentelor existente în arhivele companiei;
• răspunde de arhivarea tuturor documentelor personale ale salariaților;
• întocmește lunar diverse rapoarte în funcție de solicitări;
• se informează în permanență cu privire la modificarile survenite în legislația muncii, le comunică și le analizează împreună cu membrii echipei în care activează și se asigură de aplicarea acestora în conformitate cu prevederile legale.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Key Account Manager @ UNIVERSUM Events Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la