Branch Manager Targu Jiu
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Vitas IFN SA active.Vezi toate job-urile Branch Manager Targu Jiu active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | Vitas IFN SA |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.02.2018 |
Remote work: | On-site |
Suntem o echipă de profesioniști în domeniul micro-finanțării, cu experiență de peste 20 de ani pe piaţa din centrul şi vestul României.
Din 1996, Vitas IFN a susţinut creșterea și dezvoltarea a peste 7.000 de mici întreprinderi, acordând peste 20.000 de împrumuturi, devenind astfel unul dintre pionierii creditării bazate pe analiza fluxului de numerar și a capacității reale de plată.
Cultura noastra organizationala se concentreaza pe formare, dezvoltare si managementul talentelor in toate ariile incluse in sectorul financiar bancar.
CERINTE :
-Studii superioare (de preferinta economice);
-Permis de conducere categoria B si disponibilitate la deplasari;
-Experienta de minimum 2 ani in creditare/vanzari;
-Experienta in coordonare constituie avantaj.
-Persoana dinamica, responsabila, morala;
-Abilitati de organizare, planificare si gestionare a timpului;
-Abilitati reale de comunicare si prezentare a ideilor;
-Focusat pe obtinerea rezultatelor;
-Cunoaşterea pietei de microcreditare locale;
-Cunostinte de analiza financiara si legislatie in domeniul comercial;
-Cunostinte aprofundate legate de procese si tehnici de vanzare si management in vanzari (certificate de absolvire a diverselor cursuri in domeniu constituie avantaj);
-Cunostinte in domeniul resurselor umane: training, prezentare, managementul performantei.
DESCRIERE:
-Planifica actiunile necesare implementarii si atingerii obiectivelor stabilite ofiterilor de credite din subordine, oferind suport in crearea si dezvoltarea continua a unui portofoliu de clienti activi si in urmarirea procesului de delincventa si monitorizare;
-Structureaza ofertele de credit adresate clientilor in functie de nevoile acestora.
-Verifica eligibilitatea clientilor prospecti, recomanda dosare de credit in Comisia de Credite
-Reprezinta compania in relatiile cu diverse institutii si cu terti;
-Organizeaza, coordoneaza şi verifica activitatea de gestionare a bazei de date clienti;
-Este responsabil de mentinerea calitatii portofoliului de credite a biroului;
-Intocmeste si sustine diverse rapoarte privind activitatea biroului;
-Participa la procesul de recrutare, selectie, formare si evaluare a performantelor angajatilor;
-Organizeaza, coordoneaza si verifica structurarea, alocarea şi utilizarea eficienta a resurselor la punctul de lucru coordonat;
OFERIM:
-Mediu de lucru placut, intr-o echipă dinamică şi de profesionişti
-Training initial intern la angajare
-Posibilităţi de dezvoltare a carierei
-Pachet salarial motivant
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Broker Credite Hybrid | |
Senior Accounting and Finance Specialist with Italian (Investment Banking) Hybrid | |
Senior Accounting and Finance Specialist (Investment Banking) Hybrid | |
Vezi job-uri similare (180) |
Raporteaza eroarea la