Branch Manager Deva

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vitas IFN SA active.


Vezi toate job-urile Branch Manager Deva active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Vitas IFN SA
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Deva
  • Actualizat la: 23.02.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o echipă de profesioniști în domeniul micro-finanțării, cu experiență de peste 20 de ani pe piaţa din centrul şi vestul României.

    Din 1996, Vitas IFN a susţinut creșterea și dezvoltarea a peste 7.000 de mici întreprinderi, acordând peste 20.000 de împrumuturi, devenind astfel unul dintre pionierii creditării bazate pe analiza fluxului de numerar și a capacității reale de plată.

    Cultura noastra organizationala se concentreaza pe formare, dezvoltare si managementul talentelor in toate ariile incluse in sectorul financiar bancar.

    Cerinte

    CERINTE :

    -Studii superioare (de preferinta economice);
    -Permis de conducere categoria B si disponibilitate la deplasari;
    -Experienta de minimum 2 ani in creditare/vanzari;
    -Experienta in coordonare constituie avantaj.
    -Persoana dinamica, responsabila, morala;
    -Abilitati de organizare, planificare si gestionare a timpului;
    -Abilitati reale de comunicare si prezentare a ideilor;
    -Focusat pe obtinerea rezultatelor;
    -Cunoaşterea pietei de microcreditare locale;
    -Cunostinte de analiza financiara si legislatie in domeniul comercial;
    -Cunostinte aprofundate legate de procese si tehnici de vanzare si management in vanzari (certificate de absolvire a diverselor cursuri in domeniu constituie avantaj);
    -Cunostinte in domeniul resurselor umane: training, prezentare, managementul performantei.

    Responsabilitati

    DESCRIERE:

    -Planifica actiunile necesare implementarii si atingerii obiectivelor stabilite ofiterilor de credite din subordine, oferind suport in crearea si dezvoltarea continua a unui portofoliu de clienti activi si in urmarirea procesului de delincventa si monitorizare;
    -Structureaza ofertele de credit adresate clientilor in functie de nevoile acestora.
    -Verifica eligibilitatea clientilor prospecti, recomanda dosare de credit in Comisia de Credite
    -Reprezinta compania in relatiile cu diverse institutii si cu terti;
    -Organizeaza, coordoneaza şi verifica activitatea de gestionare a bazei de date clienti;
    -Este responsabil de mentinerea calitatii portofoliului de credite a biroului;
    -Intocmeste si sustine diverse rapoarte privind activitatea biroului;
    -Participa la procesul de recrutare, selectie, formare si evaluare a performantelor angajatilor;
    -Organizeaza, coordoneaza si verifica structurarea, alocarea şi utilizarea eficienta a resurselor la punctul de lucru coordonat;

    Alte informatii

    OFERIM:

    -Mediu de lucru placut, intr-o echipă dinamică şi de profesionişti
    -Training initial intern la angajare
    -Posibilităţi de dezvoltare a carierei
    -Pachet salarial motivant si beneficii

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Deva,

    Aplica fara CV
    Deva,