Branch Manager Deva

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vitas Romania active.


Vezi toate job-urile Branch Manager Deva active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Vitas Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Deva
  • Actualizat la: 23.02.2018
    Scurta descriere a companiei


    Vitas Institutie Financiara Nebancara S.A., parte a grupului Global Communities, cu sediul în Washington, USA. Vitas este o instituție de microcreditare care şi-a început activitatea din 1996, prin derularea unui program de împrumuturi către întreprinderile mici şi mijlocii, fiind unul dintre pionierii facilitării accesului micilor companii la finanţare, bazate pe analiza capacităţii şi potenţialului şi nu a posibilităţii de acoperire cu garanţii reale imobiliare.
    În activitatea noastră de creditare ne concentrăm asupra sectorului de IMM deoarece suntem convinşi că aceste afaceri creează cel mai mare număr de locuri de muncă şi au o contribuţie esenţială la dezvoltarea economică a ţării

    Cerinte

    CERINTE :

    -Studii superioare (de preferinta economice);
    -Permis de conducere categoria B si disponibilitate la deplasari;
    -Experienta de minimum 2 ani in creditare/vanzari;
    -Experienta in coordonare constituie avantaj.
    -Persoana dinamica, responsabila, morala;
    -Abilitati de organizare, planificare si gestionare a timpului;
    -Abilitati reale de comunicare si prezentare a ideilor;
    -Focusat pe obtinerea rezultatelor;
    -Cunoaşterea pietei de microcreditare locale;
    -Cunostinte de analiza financiara si legislatie in domeniul comercial;
    -Cunostinte aprofundate legate de procese si tehnici de vanzare si management in vanzari (certificate de absolvire a diverselor cursuri in domeniu constituie avantaj);
    -Cunostinte in domeniul resurselor umane: training, prezentare, managementul performantei.

    Responsabilitati

    DESCRIERE:

    -Planifica actiunile necesare implementarii si atingerii obiectivelor stabilite ofiterilor de credite din subordine, oferind suport in crearea si dezvoltarea continua a unui portofoliu de clienti activi si in urmarirea procesului de delincventa si monitorizare;
    -Structureaza ofertele de credit adresate clientilor in functie de nevoile acestora.
    -Verifica eligibilitatea clientilor prospecti, recomanda dosare de credit in Comisia de Credite
    -Reprezinta compania in relatiile cu diverse institutii si cu terti;
    -Organizeaza, coordoneaza şi verifica activitatea de gestionare a bazei de date clienti;
    -Este responsabil de mentinerea calitatii portofoliului de credite a biroului;
    -Intocmeste si sustine diverse rapoarte privind activitatea biroului;
    -Participa la procesul de recrutare, selectie, formare si evaluare a performantelor angajatilor;
    -Organizeaza, coordoneaza si verifica structurarea, alocarea şi utilizarea eficienta a resurselor la punctul de lucru coordonat;

    Alte informatii

    OFERIM:

    -Mediu de lucru placut, intr-o echipă dinamică şi de profesionişti
    -Training initial intern la angajare
    -Posibilităţi de dezvoltare a carierei
    -Pachet salarial motivant si beneficii