Specialist training&quality
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Specialist training&quality active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.02.2018 |
Remote work: | On-site |
Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
Cerinţele postului
Studii:
• Studii universitare (domeniile psihologie, sociologie, comunicare - constituie un avantaj)
Experienţa în muncă:
• Minim 1 an experienta pe zona relatii clienti si/sau evaluare calitativa a activitatii de call center
• Certificare Formator / Experienta pe pozitie de formator.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Bune abilităţi de planificare si organizare;
• Excelente abilitati de comunicare;
• Capacitate de analiza si sinteza;
• Orientare catre clienti;
• Orientare catre rezultat;e
• Capacitate de soluţionare a problemelor în regim de stres sau sub presiune;
• Creativitate;
• Iniţiativă;
• Flexibilitate;
• Cunostinte de limba engleza - nivel avansat
• Cunostinte solide de limba romana
• Bune cunostinte MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook, Project)
• Planifica si implementeaza programe de training si sesiuni de follow up, pentru personalul intern sau extern din cadrul diviziei Service Assurance&Delivery Romania;
• Elaboreaza, dezvolta si adapteaza suporturi de curs;
• Realizeaza periodic si propune catre superiorul direct planul de training;
• Dezvolta noi programe de training in conformitate cu analiza nevoii clientului intern sau extern;
• Ascultarea si evaluarea interactiunilor angajatilor diviziei, prin aplicatia Nice sau observare directa.
• Extragerea si analizarea rapoartelor din sistemele companiei pentru a identifica zone si personal ce necesita actiuni pe zona de evaluare & feedback/coaching
• Propunerea de masuri rapide de imbunatatire a modului de tratare a clientilor, prin feedback imediat catre angajati si supervizorii lor;
• Formularea de propuneri privind imbunatatirea procesului de evaluare, in functie de nevoile de business;
• Testarea agentilor prin e-learning si alte metode specifice si raportarea rezultatelor si propunerea de cursuri specifice in functie de analiza nevoii;
• Elaborarea periodica a rapoartelor privind sesiunile de workshop/training conform cu template-ul agreat;
• Evaluarea eficientei sesiunilor de feedback si a celor de workshop/training, prin intalniri periodice cu participantii;
• Adoptarea de masuri pentru a-si imbunatati nivelul de performanta profesionala in conformitate cu feedback-ul si cerintele superiorilor ierarhici;
• Informarea superiorului ierarhic asupra tuturor aspectelor exceptionale legate de activitatea pe care o desfasoara;
• Participarea la programele de pregatire profesionala in vederea atingerii nivelului de performanta;
• Colaborarea cu colegii pentru buna desfăşurare a activităţilor zilnice;
• Asigurarea confidentialitatii si securitatii datelor in relatiile stabilite, atat in interiorul Companiei cat si in afara acesteia;
• Înştiinţarea superiorului ierarhic despre orice disfuncţionalitate de natură să afecteze activitatea proprie sau interesele legitime ale clienţilor si ale companiei;
• Inlocuirea temporara a colegilor din cadrul biroului/departamentului cu acordul si instiintarea superiorului ierarhic;
• Raportarea periodica/la cerere a activitatilor desfasurate;
• Indeplinirea altor sarcini care se incadreaza in specificul activitatii biroului la cererea superiorului ierarhic.
• Îndeplineşte sarcini specifice diviziei, pentru companiile Telekom Romania Group (TRG) şi/sau din echipele internaţionale relevante ale grupurilor DT/OTE, conform dispoziţiilor primite de la şefii ierarhici, în limita competenţelor şi ariilor de responsabilitate;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Retention Specialist Hybrid | |
Data Management Specialist 4500 - 5500 RON NET / luna | |
Specialist suport tehnic Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (50) |
Raporteaza eroarea la