Specialist training&quality

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Specialist training&quality active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Educatie - Training
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.02.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Cerinţele postului
    Studii:

    • Studii universitare (domeniile psihologie, sociologie, comunicare - constituie un avantaj)

    Experienţa în muncă:
    • Minim 1 an experienta pe zona relatii clienti si/sau evaluare calitativa a activitatii de call center
    • Certificare Formator / Experienta pe pozitie de formator.

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
    • Bune abilităţi de planificare si organizare;
    • Excelente abilitati de comunicare;
    • Capacitate de analiza si sinteza;
    • Orientare catre clienti;
    • Orientare catre rezultat;e
    • Capacitate de soluţionare a problemelor în regim de stres sau sub presiune;
    • Creativitate;
    • Iniţiativă;
    • Flexibilitate;
    • Cunostinte de limba engleza - nivel avansat
    • Cunostinte solide de limba romana
    • Bune cunostinte MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook, Project)

    Responsabilitati

    • Planifica si implementeaza programe de training si sesiuni de follow up, pentru personalul intern sau extern din cadrul diviziei Service Assurance&Delivery Romania;
    • Elaboreaza, dezvolta si adapteaza suporturi de curs;
    • Realizeaza periodic si propune catre superiorul direct planul de training;
    • Dezvolta noi programe de training in conformitate cu analiza nevoii clientului intern sau extern;
    • Ascultarea si evaluarea interactiunilor angajatilor diviziei, prin aplicatia Nice sau observare directa.
    • Extragerea si analizarea rapoartelor din sistemele companiei pentru a identifica zone si personal ce necesita actiuni pe zona de evaluare & feedback/coaching
    • Propunerea de masuri rapide de imbunatatire a modului de tratare a clientilor, prin feedback imediat catre angajati si supervizorii lor;
    • Formularea de propuneri privind imbunatatirea procesului de evaluare, in functie de nevoile de business;
    • Testarea agentilor prin e-learning si alte metode specifice si raportarea rezultatelor si propunerea de cursuri specifice in functie de analiza nevoii;
    • Elaborarea periodica a rapoartelor privind sesiunile de workshop/training conform cu template-ul agreat;
    • Evaluarea eficientei sesiunilor de feedback si a celor de workshop/training, prin intalniri periodice cu participantii;
    • Adoptarea de masuri pentru a-si imbunatati nivelul de performanta profesionala in conformitate cu feedback-ul si cerintele superiorilor ierarhici;
    • Informarea superiorului ierarhic asupra tuturor aspectelor exceptionale legate de activitatea pe care o desfasoara;
    • Participarea la programele de pregatire profesionala in vederea atingerii nivelului de performanta;
    • Colaborarea cu colegii pentru buna desfăşurare a activităţilor zilnice;
    • Asigurarea confidentialitatii si securitatii datelor in relatiile stabilite, atat in interiorul Companiei cat si in afara acesteia;
    • Înştiinţarea superiorului ierarhic despre orice disfuncţionalitate de natură să afecteze activitatea proprie sau interesele legitime ale clienţilor si ale companiei;
    • Inlocuirea temporara a colegilor din cadrul biroului/departamentului cu acordul si instiintarea superiorului ierarhic;
    • Raportarea periodica/la cerere a activitatilor desfasurate;
    • Indeplinirea altor sarcini care se incadreaza in specificul activitatii biroului la cererea superiorului ierarhic.
    • Îndeplineşte sarcini specifice diviziei, pentru companiile Telekom Romania Group (TRG) şi/sau din echipele internaţionale relevante ale grupurilor DT/OTE, conform dispoziţiilor primite de la şefii ierarhici, în limita competenţelor şi ariilor de responsabilitate;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Job national

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (50)