Contabil

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Pentru reușită în această misiune este nevoie de :
    • Cunoașterea limbii franceze la nivel mediu (A2-1);
    • Studii superioare în domeniul economic/contabilitate ;
    • Minim 2 ani de experiență relevantă în domeniul contabil;
    • Cunoștințe solide de contabilitate;
    • Spirit de echipa, dinamism, curiozitate și flexibilitate în gândire;
    • Cunoștințe bune de utilizare a mijloacelor informatice :pachetul Microsoft Office ( Excel);
    • Capacitate de selecție, clasificare și interpretare a informațiilor;
    • Orientare spre identificarea de soluții și capacitatea de a lucra în echipă;

    Responsabilitati

    În calitate de Contabil, principalele tale responsabilități vor fi:
    • Realizezi situații financiare periodice (lunare, trimestriale, anuale);
    • Realizezi declarații fiscale, respectând reglementările în vigoare și transmiţi sumele de plată către departamentul de trezorerie din Franța sau realizezi plățile;
    • Justifici șoldurile contabile și întocmești situații financiare anuale :Bilanț, Cont de profit și pierdere, Anexe;
    • Întocmești declarații de TVA;
    • Realizezi rapoarte financiare solicitate de către managerul departamentului;
    • Participi la procesul de formare inițială/continuă a membrilor echipei.

    Alte informatii

    Beneficii:
    •Formare la nivelul companiei și internațional;
    •Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipa dinamică și de succes;
    •Pachet salarial atractiv.