Contabil

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Contabil active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.02.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Pentru reușită în această misiune este nevoie de :
    • Cunoașterea limbii franceze la nivel mediu (A2-1);
    • Studii superioare în domeniul economic/contabilitate ;
    • Minim 2 ani de experiență relevantă în domeniul contabil;
    • Cunoștințe solide de contabilitate;
    • Spirit de echipa, dinamism, curiozitate și flexibilitate în gândire;
    • Cunoștințe bune de utilizare a mijloacelor informatice :pachetul Microsoft Office ( Excel);
    • Capacitate de selecție, clasificare și interpretare a informațiilor;
    • Orientare spre identificarea de soluții și capacitatea de a lucra în echipă;

    Responsabilitati

    În calitate de Contabil, principalele tale responsabilități vor fi:
    • Realizezi situații financiare periodice (lunare, trimestriale, anuale);
    • Realizezi declarații fiscale, respectând reglementările în vigoare și transmiţi sumele de plată către departamentul de trezorerie din Franța sau realizezi plățile;
    • Justifici șoldurile contabile și întocmești situații financiare anuale :Bilanț, Cont de profit și pierdere, Anexe;
    • Întocmești declarații de TVA;
    • Realizezi rapoarte financiare solicitate de către managerul departamentului;
    • Participi la procesul de formare inițială/continuă a membrilor echipei.

    Alte informatii

    Beneficii:
    •Formare la nivelul companiei și internațional;
    •Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipa dinamică și de succes;
    •Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    3500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    1000 - 1500 EUR NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (75)