Asistent Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    Angajam pentru clientul nostru, o societate de avocatură cu sediul în București, alcatuită din avocați cu experiență în tranzacții comerciale diverse și complexe, precum și în susținerea activităților curente ale clienților, Asistent Manager.

    • Studii superioare atestate prin diploma de absolvire;
    • Competenţe lingvistice excelente, orale şi scrise, în limba română şi în limba engleză;
    • Cunostinte foarte bune de operare computer (Word, Excel, Power Point);
    • Capacitate de organizare si abilitati de comunicare;
    • Abilităţi excelente de organizare si planificare;
    • Referinte relevante privind activitatea anterioara;
    • Experienta profesionala intr-o activitate similara sau relevanta constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    • Redacteaza contracte de asistenta juridica in limba romana si in limba engleza, conform instructiunilor avocatilor, urmareste intoarcerea acestora in forma semnata si tine evidenta contractelor si imputernicirilor;
    • Introduce orice tip de cheltuieli in sistemul Keyvision (facturi, chitante, bonuri fiscale, cat si apelurile telefonice date pe luna in curs)
    • Intocmeste si proceseaza deconturile;
    • Asigura activitatea de copiere si legare documente;
    • Introduce date in baza de date a Societatii si asigura actualizarea la zi a bazei de date cu privire la clientii cu care lucreaza avocatii;
    • Participa la sedintele de lucru si redacteaza minuta intalnirilor;
    • Participa la organizarea evenimentelor Societatii;
    • Asigura serviciile de protocol.