Asistent Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.01.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Angajam pentru clientul nostru, o societate de avocatură cu sediul în București, alcatuită din avocați cu experiență în tranzacții comerciale diverse și complexe, precum și în susținerea activităților curente ale clienților, Asistent Manager.

    • Studii superioare atestate prin diploma de absolvire;
    • Competenţe lingvistice excelente, orale şi scrise, în limba română şi în limba engleză;
    • Cunostinte foarte bune de operare computer (Word, Excel, Power Point);
    • Capacitate de organizare si abilitati de comunicare;
    • Abilităţi excelente de organizare si planificare;
    • Referinte relevante privind activitatea anterioara;
    • Experienta profesionala intr-o activitate similara sau relevanta constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    • Redacteaza contracte de asistenta juridica in limba romana si in limba engleza, conform instructiunilor avocatilor, urmareste intoarcerea acestora in forma semnata si tine evidenta contractelor si imputernicirilor;
    • Introduce orice tip de cheltuieli in sistemul Keyvision (facturi, chitante, bonuri fiscale, cat si apelurile telefonice date pe luna in curs)
    • Intocmeste si proceseaza deconturile;
    • Asigura activitatea de copiere si legare documente;
    • Introduce date in baza de date a Societatii si asigura actualizarea la zi a bazei de date cu privire la clientii cu care lucreaza avocatii;
    • Participa la sedintele de lucru si redacteaza minuta intalnirilor;
    • Participa la organizarea evenimentelor Societatii;
    • Asigura serviciile de protocol.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Buftea, Otopeni,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (4)