Asistent Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    Angajam pentru clientul nostru, o societate de avocatură cu sediul în București, alcatuită din avocați cu experiență în tranzacții comerciale diverse și complexe, precum și în susținerea activităților curente ale clienților, Asistent Manager.

    • Studii superioare atestate prin diploma de absolvire;
    • Competenţe lingvistice excelente, orale şi scrise, în limba română şi în limba engleză;
    • Cunostinte foarte bune de operare computer (Word, Excel, Power Point);
    • Capacitate de organizare si abilitati de comunicare;
    • Abilităţi excelente de organizare si planificare;
    • Referinte relevante privind activitatea anterioara;
    • Experienta profesionala intr-o activitate similara sau relevanta constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    • Redacteaza contracte de asistenta juridica in limba romana si in limba engleza, conform instructiunilor avocatilor, urmareste intoarcerea acestora in forma semnata si tine evidenta contractelor si imputernicirilor;
    • Introduce orice tip de cheltuieli in sistemul Keyvision (facturi, chitante, bonuri fiscale, cat si apelurile telefonice date pe luna in curs)
    • Intocmeste si proceseaza deconturile;
    • Asigura activitatea de copiere si legare documente;
    • Introduce date in baza de date a Societatii si asigura actualizarea la zi a bazei de date cu privire la clientii cu care lucreaza avocatii;
    • Participa la sedintele de lucru si redacteaza minuta intalnirilor;
    • Participa la organizarea evenimentelor Societatii;
    • Asigura serviciile de protocol.