Operator introducere date - Departament logistica

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Operator introducere date - Departament logistica active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.01.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - Minim studii medii;
    - Experiență pe un post similar de minim un an;
    - Abilităţi PC (Microsoft Office);
    - Cunostinte limba engleza nivel mediu reprezinta avantaj;
    - Excelente abilități de comunicare și dezvoltare de relații de calitate;
    - Bune abilitati de rezolvare a problemelor, atitudine de învingător;
    - Abilităţi de lucru în echipă.

    Responsabilitati

    - Achiziționează echipamentele, mărfurile și serviciile necesare, cu respectarea politicilor și procedurilor companiei, în concordanță cu bugetul alocat și cu planul de achiziții aprobat;
    - Răspunde cererilor de ofertă primite si le transmite solicitanților date si informații concrete si corecte;
    - Menține relații de colaborare constructive cu furnizorii ;
    - Menține toată documentația de achiziții actualizată şi organizată ;
    - Colectează si analizează toate datele necesare pentru monitorizarea performanțelor în cadrul activității de achiziții/aprovizionare, în raport cu obiectivele stabilite;
    - Identifică, evaluează, analizează, recomandă și implementează soluții de îmbunătățire a proceselor ;
    - Monitorizează nivelul stocurilor si solicită previziuni de vânzări, pentru asigurarea în parametrii normali a stocurilor şi stocurilor de siguranță;
    - Identifica posibilități noi de acoperire a stocurilor lipsă, în situația în care furnizorul întârzie livrările .

    Alte informatii

    - Locatia este in zona Bolintin Deal dar se asigura transport de la metrou Preciziei;
    - Program de L-J : 08:00 - 17:30 si V : 08:00 - 14:30;
    - Salariul este 2500 net + tichete de masa(15 lei/tichet);
    - Contract pe perioada nedeterminata.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Chitila,

    Vezi job-uri similare (272)