Asistent Achiziții

Angajator: Farmacia Dona
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Farmacie - Medicina
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Grupul DONA, marca 100% romaneasca, reuneste sub umbrela sa companiile: SIEPCOFAR SA, Dona.Logistica si Dona Marketing Grup.

    Lantul "Farmacia DONA", in 25 de ani de istorie si traditie pe piata romaneasca, a ajuns astazi la 300 de farmacii al caror prag il trec lunar 2.600.000 de pacienti.

    Peste 2.500 de specialisti si experti in domeniile:  medical, vanzari, logistica, achizitii, marketing si comunicare, resurse umane, IT, conlucreaza pentru a pastra satisfactia si aprecierea pacientilor, clientilor si partenerilor nostri.

    Dincolo de cifre, Grupul DONA inseamna oameni. Oameni care fac posibil ca brandul DONA sa devina cel mai iubit si respectat din retailul si distributia farma.

    Povestea DONA este despre succes. Daca simti pasiune pentru munca ta, pui accent pe rezultate si pe satisfactia clientului, si TU poti avea un rol activ in povestea DONA.
    Hai alaturi de noi sa o scriem impreuna!

    Cerinte

    Ai finalizat studiile universitare, preferabil pe un profil tehnic, economic sau medical?
    Utilizezi cu ușurință principalele programe ale pachetului MS Office, iar Excel-ul nu îți ridică prea multe probleme?
    Ai o fire analitică și bune abilități de planificare, organizare și prioritizare a activităților?
    Ești o persoană dinamică, proactivă, cu spirit de învingător?
    Ai minim 1 an de experiență în achiziții / vânzări, preferabil în FMCG sau industria pharma?

    Atunci postul acesta este pentru tine!

    Responsabilitati

    - transmiterea ofertelor către terți și completarea datelor pentru ofertele de produse
    - gestionarea contractelor, monitorizând și verificând respectarea condițiilor contractuale agreate cu producătorii, estimarea veniturilor
    - verificarea periodică a target-urilor producătorilor
    - întocmirea rapoartlor periodice și evaluarea producătorilor în ceea ce privește analiza evoluției cifrei de afaceri și a marjei comerciale
    - urmărirea eficientizării constante a marjei și a discounturilor financiare prin acțiuni de analize și estimări
    - coordonarea procesului de pricing și asigurarea unui mediu constant de control
    - actualizarea produselor în nomenclator
    - actualizarea listei de prețuri noi, conform contractelor și comenzilor încheiate
    - introducerea datelor în sistemul informatic
    - transmiterea către Departamentul Marketing a datelor necesare facturării

    Program de lucru: luni- vineri, 09.00-17.30

    Alte informatii

    Beneficii:
    - salariu competitiv
    - tichete de masă
    - card de reducere în farmaciile Dona
    - instrumentele de lucru necesare bunei desfășurări a activității: laptop, telefon mobil
    - mediu de lucru profesionist și oportunitatea dezvoltării carierei alături de o echipă de profesioniști
    - activități de teambuilding si diverse evenimente cu scop de sudare și incentivare a echipei

    Candidatura ta va fi tratată cu discreție.

    Apreciem interesul și mulțumim tuturor candidaților, însă doar cei care îndeplinesc cerințele din anunț vor fi contactați. Vă mulțumim pentru înțelegere!