Manager Logistică

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GABTEO CONSULT active.


Vezi toate job-urile Manager Logistică active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: GABTEO CONSULT
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 22.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    O companie formata dintr-o echipa tanara si dinamica, ce ofera servicii de consultanta si recrutare de personal.

    Cerinte

    • Competenţă managerială, experiență de minim 2 ani în coordonarea unei echipe;
    • Spirit analitic dezvoltat, atenţie la detalii;
    • Foarte bune abilităţi de organizare şi planificare;
    • Foarte bune abilităţi de comunicare şi lucru în echipă;
    • Gândire de ansamblu;
    • Capacitate de decizie și asumarea responsabilității;
    • Perseverență, flexibilitate;
    • Iniţiativă, dinamism.

    Responsabilitati

    • Este membru al Comitetului de Direcție din magazin;
    • Răspunde de optimizarea şi gestiunea fluxurilor de mărfuri pentru întregul magazin în ceea ce priveşte costurile, siguranţa, rapiditatea şi spaţiul;
    • Realizează obiectivele și bugetul sectorului, planifică resurse, urmărește și analizează rezultatele economice ale sectorului de care este responsabil;
    • Supervizează recepţionarea cantitativă și calitativă a produsele livrate de furnizori, în funcţie de livrările acestora pentru a corespunde cu avizul de însoţire a mărfii și sesizează neregulile constatate;
    • Se asigură că toate procedurile menite să evalueze starea produselor primite, instrucțiunile în ceea ce privește manipularea produselor și regulile de siguranță sunt puse în aplicare;
    • Este responsabil de aranjarea produselor în spațiile prevăzute și asigurarea curățeniei în zona de recepționare;
    • Este responsabil de gestionarea relației cu firma de transport și de organizarea livrărilor;
    • Răspunde de calitatea și buna desfășurare a serviciilor: ridicare marfă, recepționare, garanție, livrări;
    • Veghează la îndeplinirea procedurilor de intrare şi de ieşire a mărfurilor;
    • Aplică în mod concret masurile pentru a preîntâmpina pierderile din stoc necunoscute.

    Alte informatii

    • Tichete de masa (15 RON / Zi lucrătoare);
    • Abonament medical la o clinică privată;
    • Mediu de lucru tânăr și dinamic;
    • Planuri de formare adaptate fiecărui angajat în parte pentru atingerea obiectivelor profesionale;
    • Perspective de dezvoltare profesională.