Manager Logistică
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GABTEO HR active.Vezi toate job-urile Manager Logistică active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | GABTEO HR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Manager |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.02.2018 |
Remote work: | On-site |
GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal.
• Competenţă managerială, experiență de minim 2 ani în coordonarea unei echipe;
• Spirit analitic dezvoltat, atenţie la detalii;
• Foarte bune abilităţi de organizare şi planificare;
• Foarte bune abilităţi de comunicare şi lucru în echipă;
• Gândire de ansamblu;
• Capacitate de decizie și asumarea responsabilității;
• Perseverență, flexibilitate;
• Iniţiativă, dinamism.
• Este membru al Comitetului de Direcție din magazin;
• Răspunde de optimizarea şi gestiunea fluxurilor de mărfuri pentru întregul magazin în ceea ce priveşte costurile, siguranţa, rapiditatea şi spaţiul;
• Realizează obiectivele și bugetul sectorului, planifică resurse, urmărește și analizează rezultatele economice ale sectorului de care este responsabil;
• Supervizează recepţionarea cantitativă și calitativă a produsele livrate de furnizori, în funcţie de livrările acestora pentru a corespunde cu avizul de însoţire a mărfii și sesizează neregulile constatate;
• Se asigură că toate procedurile menite să evalueze starea produselor primite, instrucțiunile în ceea ce privește manipularea produselor și regulile de siguranță sunt puse în aplicare;
• Este responsabil de aranjarea produselor în spațiile prevăzute și asigurarea curățeniei în zona de recepționare;
• Este responsabil de gestionarea relației cu firma de transport și de organizarea livrărilor;
• Răspunde de calitatea și buna desfășurare a serviciilor: ridicare marfă, recepționare, garanție, livrări;
• Veghează la îndeplinirea procedurilor de intrare şi de ieşire a mărfurilor;
• Aplică în mod concret masurile pentru a preîntâmpina pierderile din stoc necunoscute.
• Tichete de masa (15 RON / Zi lucrătoare);
• Abonament medical la o clinică privată;
• Mediu de lucru tânăr și dinamic;
• Planuri de formare adaptate fiecărui angajat în parte pentru atingerea obiectivelor profesionale;
• Perspective de dezvoltare profesională.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Area Sales Manager Traditional Trade Channel Hybrid | |
Key Account Manager @ UNIVERSUM Events Aplica fara CV | |
Adjunct Manager Magazin, Prelungirea Ghencea BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (140) |
Raporteaza eroarea la