Junior HR Administrator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile StarTech Team active.


Vezi toate job-urile Junior HR Administrator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: StarTech Team
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.02.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    Esti persoana potrivita daca:

    - pui rezultatul obtinut inaintea scuzelor;
    - nu asteapti sa ti se spuna ce trebuie sa faci, cand sau cum (esti proactiv);
    - poti gasi solutii atunci cand altii renunta;
    - ai initiativa, propui solutii noi de imbunatatire muncii tale (si a celor pentru care esti responsabil);
    - crezi in viziunea noastra de a dezvolta un brand global in piata de servicii de suport IT;
    - esti pregatit sa depui timp si efort pentru a sustine echipa in indeplinirea obiectivelor;
    - esti super organizat, proactiv si capabil sa livrezi in deadline-uri scurte;
    - ai bune abilitati de comunicare, de analiza, intuitie si spirit de observatie;
    - esti responsabil si iti doresti sa evoluezi permanent;
    - ai cunostinte de limba engleza la nivel conversational.
    In esenta, esti ceea ce noi cautam daca vrei mai mult de la un job in afara de un salariu si vrei sa contribui la un proiect ambitios care sa iti ofere satisfactii profesionale, evolutie accelerata si o perspectiva larga asupra industriei IT.

    Responsabilitati

    Ce sarcini principale ai (rezultatele dorite)?

    Cele mai importante lucruri pe care trebuie sa le faci sunt:

    - intocmirea si managementul documentelor specifice administrarii de personal (contracte de munca, adeverinte, cereri diverse);

    - participarea in procesul de integrare in echipa StarTech Team a noilor angajati;

    - supravegherea situatiei concediilor angajatilor;

    - verificarea activitatii furnizorului ce asigura protectia muncii si medicina muncii.

    - sustinerea in obtinerea beneficiilor existente pentru angajatori si research constant in ceea ce priveste legislatia in vigoare.

    - gestionarea si asigurarea cu echipamente pentru intreaga echipa (comenzi, procese verbale, stoc si evauarea necesitatii);

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (9)