Agent Vanzari - Brasov, Bucuresti, Pitesti, Sibiu

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EPIC Business Human Strategy active.


Vezi toate job-urile Agent Vanzari - Brasov, Bucuresti, Pitesti, Sibiu active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: EPIC Business Human Strategy
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Brasov
  • BUCURESTI
  • Sibiu
  • Actualizat la: 21.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    EPIC Business Human Strategy is a company acting in the human resources consultancy field, offering services both in talent acquisition and human capital development.

    At EPIC we mix creativity, simplicity, passion, commitment and processes to build synergies between clients business vision and people potential. We bring our experience and expertise from a diverse range of industries, cultures and businesses, from start up to mature entrepreneurship and multinationals. We aim to build strategies that last and people tell great stories about.

    Cerinte

    - Liceu absolvit, studiile superioare constituie un avantaj;
    - Experienta in vanzari de minim 2 ani;
    - Persoana dinamica orientata spre rezultate, cu putere de convingere, flexibil/a, cu spirit de initiativa, ambitios/oasa, perseverent/a;
    - Cunostinte operare calculator, aplicatiile Microsoft Office;
    - Cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj;
    - Excelente abilitati de comunicare, negociere, planificare si organizare;
    - Permis de conducere categoria B

    Responsabilitati

    - Identifica potentiali clienti noi si vinde serviciile companiei;
    - Implementeaza politica de vanzari a organizatiei;
    - Raspunde direct de realizarea planului de vanzari;
    - Contribuie la dezvoltarea retelei de clienti prin activitati de prezentare, ofertare, vizite la sediul clientului potential;
    - Intocmeste ofertele, le propune spre aprobare si le transmite clientilor potentiali;
    - Negociaza preturi, termene şi condiţii de plată, condiţii de livrare, în conformitate cu politicile comerciale ale organizatiei;
    - Completeaza saptamanal rapoartele de activitate specifice;
    - Raporteaza activitatea intr-un sistem CRM;
    - Urmareste piata si este la curent cu activitatea concurentilor;
    - Promoveaza imaginea firmei si a produselor sale;

    Alte informatii

    Clientul nostru este una dintre companiile de top din Europa avand sediul central in Finlanda, in domeniul serviciilor pentru produse textile, cu 170 de ani de experienta in industria textile.Printre serviciile oferite de catre clientul nostru mentionam solutii de curatenie si design interior pentru cladiri, imbracaminte corporativa si protectie.