Junior Category Manager Nuts&Seeds

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Intersnack Romania active.


Vezi toate job-urile Junior Category Manager Nuts&Seeds active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Intersnack Romania
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Intersnack Romania este parte a grupului Intersnack, o companie internaţională puternică, dezvoltată pe coordonate solide: experienţă de zeci de ani in producţia de snackuri, produse delicioase, iubite şi apreciate de consumatori şi mii de angajaţi pasionaţi şi entuziaşti.

    Tradiţia sa indelungată şi combinaţia sa de experienţă şi profesionalism au transformat grupul Intersnack in ceea ce este in prezent, liderul de piaţă in sectorul snack-urilor sărate din Germania si una din cele mai importante companii in Europa in segmentul de snack-uri sărate.

    Portofoliul Intersnack Romania include marci internationale precum Chio, Pom-Bar, Felix Goldfischli dar si marci locale iubite de consumatori: Nutline si Fiesta.
    Ceea ce ne caracterizeaza este inovatia, spiritul intreprinzator, creativitatea si lucrul in echipa. Filozofia noastră se bazează pe un proces rapid de luare a deciziilor, acţiuni eficiente şi soluţii inteligente.
    Alatura-te echipei noastre si adu-ti contributia la succesul Intersnack!

    Cerinte

    Minimum 1 year of experience in marketing/ brand management

    Responsabilitati

    Key responsabilities
    1. Contributes under Cat. Man supervision the Brand Plan development for the assigned category
    2. Executes time in full all assigned consumer activities
    3. Participates in any research aimed at better understanding the consumer and contributes to the development and implementation of respective consumer researches
    4. Develops packaging and labels (upgrading, design changing) and any product improvements necessary, in collaboration with relevant key stakeholders
    5. Ensure analysis on key research data and other sources of information to regularly monitor consumer behavior and builds regular reports to the Cat. Man and commercial team
    6. Monitors the budget set for the allocated category, while ensuring that expenses are kept within the set limits and informs the Cat. Man regarding any deviation
    7. Monitors brand profitability and flag deviation to Cat. Man
    8. Follows the activities of competitors and their relevant categories (price, consumer activities, advertising, strategies) and builds regular reports to Cat. Man and commercial team
    9. Makes regular market visits
    10. Efficient collaboration with all brand external partners (brand, media, digital, packaging agencies etc)