Economist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile HeidelbergCement Romania active.


Vezi toate job-urile Economist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: HeidelbergCement Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.02.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    HeidelbergCement România SA este unul dintre cei mai importanți producători de ciment, betoane și agregate de pe piața locală, membru al grupului german HeidelbergCement.

    HeidelbergCement România SA deține trei fabrici de ciment, situate la Tașca, Fieni și Chișcădaga, 21 stații de betoane, 7 cariere și 5 balastiere de agregate.

    Cerinte

    Studii și experiență:
     - absolvent de studii superioare (economice şi de contabilitate);
     - experienţă de minim 3 ani într-un departament de contabilitate sau într-o firmă specializată în servicii de contabilitate.

    Cunoștințe și abilități necesare:
     - foarte bună cunoaştere a legislaţiei în domeniul financiar - contabil;
     - competenţă de lucru cu cifrele;
     - capacitate de analiză, logică;
     - bune abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă;
     - cunoştinţe de limba Engleză la un nivel mediu;
     - cunoştinţe de operare calculator MS Office;
     - cunoștințe de operare în modulul FI/CO din SAP constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    Principalele responsabilități:
     - înregistrează documente contabile specifice pentru toate liniile operaţionale cu respectarea procedurilor interne;
     - completează toate registrele contabile obligatorii conform legislaţiei în vigoare;
     - întocmeşte situaţiile financiare şi alte rapoarte statutare;
     - oferă soluţii privind înregistrările contabile pentru operaţiuni cu o complexitate ridicată;
     - închide luna în modulul SAP – FI;
     - întocmeşte corect şi depune în termenele legale declaraţiile privind obligaţiile fiscale;
     - dezvoltă şi implementează proceduri şi fluxuri financiar-contabile interne;
     - păstrează şi arhivează documentele specifice activităţii desfăşurate conform legislaţiei în vigoare.

    Alte informatii

    În cazul în care considerați că îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți interesat/ă de acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs., până la data de 02 Februarie 2018.

    Doar candidaţii care corespund profilului comunicat vor fi contactaţi.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national

    3000 - 4000 RON NET / luna
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (8)