Category Activation Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GABTEO CONSULT active.


Vezi toate job-urile Category Activation Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: GABTEO CONSULT
Domeniu:
  • Marketing
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    O companie formata dintr-o echipa tanara si dinamica, ce ofera servicii de consultanta si recrutare de personal.

    Cerinte

     Absolvent studii economice;
     Minimum 2 ani experienta pe un rol similar;
     Limba engleza – nivel avansat;
     Cunostinte avansate MS Office;
     Persoana creativa, dinamica, flexibila, pragmatica;
     Foarte bune capacitati de organizare, planificare, negociere, analiza, orientare catre client si solutii.

    Responsabilitati

     Contribuie la dezvoltarea si implementarea strategiei de trade marketing a categoriei administrate pe canale comerciale;
     Identifica si propune surse de crestere practica pentru clienti, prin unificarea nevoilor de comunicare ale brandului cu oportunitatile de vanzare din teren (ex: SKU dedicat, pachete promotionale, extra plasari, cross promo, metode alternative de comunicare – radio in magazine, etc);
     Ofera sprijin functional pentru oamenii de vanzari (evaluati pe client), dezvoltand pentru acestia diverse instrumente si actiuni pentru atingerea obiectivelor de volum ale categoriilor (consultanta la raft, pachete promotionale etc.);
     Asigura suportul si participa la definirea si implementarea planurilor de crestere a categoriei pe client, canal;
     Gestioneaza toate activitatile intr-un calendar de activitati comerciale/plan promo pentru categoria de care raspunde si este responsabil de monitorizarea si alinierea activitatilor comerciale de marketing, trade marketing si vanzari;
     Monitorizeaza implementarea si evalueaza activitatile aferente categoriei de care este responsabil;
     Coordoneaza implementarea proiectelor de Category Management negociate de echipa de vanzari;
     Implementeaza actiunile de trade marketing in categoria administrata, cu suportul echipei de vanzari si a celorlalti colegi din trade marketing;
     Coordoneaza activitatea agentiilor BTL pentru dezvoltarea materialelor de comunicare si a activitatilor comerciale (brief, de-brief, feedback, post evaluation) in concordanta cu strategia de brand;
     Coordoneaza dezvoltarea, productia, alocarea si livrarea tuturor materialelor de comunicare (POSM) generice sau promotionale necesare in vederea asigurarii unei vizibilitati optime, in concordanta cu strategia de brand;
     Participa la dezvoltarea standardelor de executie (merchandising, path to purchase) pe canale, pentru categoria de care raspunde;
     Semnalizeaza catre vanzari si marketing abaterile versus obiective si solicita suport suplimentar (daca e cazul) din brand, vanzari (pe langa actiunile proprii de trade marketing).