Trade Marketing Specialist - companie multinationala de top

Acest job nu mai este activ!


Vezi toate job-urile Trade Marketing Specialist - companie multinationala de top active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: confidential
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.02.2018
    Cerinte

    • Studii superioare
    • Minimum 4 ani experienta profesionala
    • Abilitati excelente de comunicare scrisa si verbala
    • Bune abilitati organizatorice
    • Corectitudine, initiativa si creativitate
    • Cunostinte operare pe calculator
    • Cunostinte de limba engleza - nivel avansat .

    Responsabilitati

    • Organizeaza evenimente dedicate non trading customers pt cresterea notorietatii produselor si a brandurilor Siniat si Promat
    • Intreprinde actiuni pentru cresterea bazei de contacte non trading customers
    • Asigura suportul echipei de vanzari si asistenta tehnica prin materiale de marketing
    • Realizeaza catalogul comercial
    • Asigura transferul materialelor de marketing pentru tarile din spatiul SEE
    • Propune, gestioneaza si implementeaza programul de crestere a vizibilitatii la punctul de vanzare (merchandising)
    • Propune si dezvolta planul de trade marketing impreuna cu Product Managerii la nivel local cu scopul de a creste prezenta la raft a produselor si brand-urilor din portfoliul companiei si awareness printre consumatorii finali
    • Propune materiale de vizibilitate si comunicare (POSM’s) si coordoneaza implimentarea si producerea acestora
    • Mentine si administreaza relatia cu agentiile de publicitate pentru a implementa strategia de marketing
    • Mentine si eficientizeaza relatia cu agentiile de media pentru asigurarea implementarii strategiei de comunicare si PR (ex advertoriale, monitorizare presa)
    • Monitorizeaza lunar bugetul de marketing alocat
    • Urmarireste rezultatele campaniilor de marketing si propune actiuni de imbunatatire.
    • Efectueaza vizite de piata in vederea studierii pietei materialelor de constructii si a verificarii implementarii programelor si activitatilor de marketing
    • Administrarea si mentinerea relatiei cu furnizorii si agentiile colaboratoare
    • Monitorizarea activitatilor principalilor competitori.