Coordonator echipa vanzari directe Craiova

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Craiova
  • Actualizat la: 24.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

    Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

    Cerinte

     Capacitatea de coordonare, motivare si instruire a consultantilor de vanzari.
     Inteligenta nativa peste medie.
     Constiinciozitate, rigoare, control si abilitati de organizare.
     Capacitate de a lucra in conditii de stres.
     Bune cunostinte de operare PC (Office: Excel, Word, PPT).
     Permis de conducere categoria B (fără incidente).

    Responsabilitati

     Coordoneaza echipa de vanzari directe.
     Contribuie la procesul de recrutare si selectie a consultantilor de vanzari.
     Analizeaza activitatea echipei( statistici si performanta) si face recomandari pentru eficientizarea activitatii.
     Analizeaza si identifica probleme, contribuie si ofera suport pentru atingerea obiectivelor lunare.
     Creaza, mentine si creste portofoluli de clienti si valoarea abonamentelor contractate.

    Alte informatii

    Beneficii:
     Salariu fix (sistem de bonusare format din comision din vanzari+bonus de performanta).
     Laptop, tableta, telefon.
     Masina.
     Program de formare profesionala.
     Posibiliatati de avansare in cariera in cadrul unei companii multinationale.