Junior Social Media Specialist

Angajator: Aesthetic Works
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Aesthetic Works oferă soluții custom pentru fiecare proiect în parte în funcție de nevoile sale, de la branding, social media până la dezvoltarea programelor software custom.

    Creativitatea și inovația sunt armele noastre. Fiecare membru din echipa Aesthetic Works vine cu experiența vastă în domeniul în care activează, putând veni în întâmpinarea clientului cu soluții la orice problemă ce trebuie rezolvată.

    Aesthetic Works este specializată în solutii B2B, branding, marketing, mobile si aplicatii web. Principalul obiectiv este combinarea dintre estetic și tehnologie pentru a ajuta bussines-urile să își regândească afacerea astfel încât să devină și mai de succes.

    Cerinte

    Ce căutăm la un Social Media Specialist?

    • Specialistul in Social Media trebuie sa cunoasca bine regulile de funcționare a rețelelor de socializare unde compania are conturi.
    • Cunoașterea la un nivel peste mediu a limbii române și a limbii engleze (gramatica, ortografia, ortografia și punctuația).
    • O persoană deschisă, cu bune abilități de comunicare si foarte creativa deoarece trebuie sa editeaze, genereaze, publice mesaje zilnice personalizate (texte originale, imagini, video).
    • O persoană curioasă mereu în căutare de idei noi pentru postări
    • O persoana dornică să învețe lucruri noi cu capacitate de adaptabilitate mare.
    • Atitudine pozitiva, atentie la detaliu si orientare catre nevoile clientului.

    Responsabilitati

    Ce trebuie să facă mai exact un Junior Social Media Specialist pentru compania noastra?

    • In afară de „a sta” pe Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, LinkedIn, etc, trebuie să editeaze si optimizeze in permanenta paginile web ale companiei, sa creeze conținut pe care să îl publice conform planificării stabilite pe paginile de web ale companiei si diverse pagini de socializare si sa adapteze mesajele pentru fiecare platforma in parte.
    • Să participe activ și creativ la atragerea de noi clienți pe rețelele de socializare gestionate.
    • Să monitorizeze continuu întreaga activitate online și să gestioneze prompt comunicarea cu cei care adresează solicitări sau comentarii.
    • Sa cunosca foarte bine profilul companiei, produsele si serviciile oferite si sa stranga informaţii despre serviciile pe care compania le promovează, despre piaţă, despre concurenta si produsele concurente.
    • Sa identifice oportunităţi de comercializare şi promovare de servicii noi.
    • Să înregistreze, compare și să realizeze rapoarte pentru toate rețelele de socializare gestionate.

    Alte informatii

    Experiența nu este insa un criteriu obligatoriu! Dorința de a invata, de a acumula informații noi, pasiunea pentru scris, comunicare pe rețele sociale și responsabilitatea sunt aspecte care ne vor face curioși să vrem să te cunoaștem!