Manager relatii clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.


Vezi toate job-urile Manager relatii clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Banci
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.02.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    EXCON CONSULTANTA, firma de consultanta in resurse umane, recruteaza pentru clientul sau, companie ce activeaza in domeniul bancar.

    - Studii superioare, de preferinta economice;
    - Capacitate de analiza si sinteza;
    - Abilitati excelente de comunicare, vanzare si negociere;
    - Spirit de echipa, dinamism, flexibilitate, orientare catre client;
    - Cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    - Dezvolta si gestioneaza portofoliul de clienti urmarind atingerea obiectivelor de buget;
    - Analizeaza, negociaza si structureaza pachetele de creditare in conformitate cu politica bancii;
    - Promovarea imaginii bancii;
    - Identificarea, contactarea si atragerea clientilor Retail;
    - Identificarea nevoilor clientilor si oferirea de produse si servicii care sa corespunda acestor nevoi;
    - Reprezentarea in mod profesionist a bancii la intalnirile cu clientii existenti sau potentiali;
    - Monitorizeaza portofoliul propriu de clienti, atat in vederea dezvoltarii continue a relatiei de afaceri cu acestia, cat si pentru mentinerea unui nivel de calitate optim;
    - Propune solutii pentru imbunatatirea calitatii produselor si serviciilor oferite de banca.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Pachet atractiv de beneficii;
    - Abonament medical la o clinica privata;
    - Ocazia de a face parte dintr-o echipa tanara;
    - Traininguri de pregatire si perfectionare profesionala;
    - Oportunitati de dezvoltare a carierei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (101)