Team Leader echipă Contabilitate

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Team Leader echipă Contabilitate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 16.02.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Cunoști limba franceză și comunici la nivel cel puțin mediu, esti descurcareţ(ă), autonom(ă), cu experiență în coordonare de persoane, entuziast(ă) deci …ești persoana perfectă și te aşteptăm în echipa de Contabilitate la sediul nostru din Iași.



    Pentru a reuși ai nevoie de:
    - 1-3 ani experiență în managementul unei echipe (poate reprezenta avantaj experiența în coordonarea unei echipe financiar-contabile);
    - Studii superioare finalizate (minimum lucrare de licență); De preferat – studii în domeniul financiar-contabil;
    - Nivel mediu-avansat de limbă franceză (nivel minimum B1);
    - Bune abilități de comunicare orală și scrisă în limbile română și franceză și orientare către client;
    - Capacitate de analiză și sinteză;
    - Leadership, flexibilitate, organizare și management al timpului;
    - Operare MS Office (Word, Excel, Powerpoint) – nivel mediu.

    Responsabilitati

    Responsabilități:
    - Coordonarea unei echipe de 6 contabili;
    - Organizarea si monitorizarea activității zilnice a echipei, urmărirea obiectivelor cantitative și calitative fixate și identificarea eventualelor întârzieri/ dificultăți oferind suport pentru depășirea lor;
    - Stabilirea de întâlniri atât cu echipa, cât și cu personalul din celelalte departamente/ echipe pentru a aborda anumite subiecte cheie din activitatea zilnică;
    - Transmiterea către colaboratori/ manageri ierarhici a rapoartelor de activitate zilnică/ săptămânală/ lunară a echipei și semnalarea eventualelor întârzieri și probleme identificate;
    - Analizarea rezultatelor echipei, pregatirea și propunerea spre validare managerilor ierarhici din cadrul departamentului financiar-contabil, a planning-urilor și strategiilor de lucru pentru membrii echipei;
    - Oferirea training-urilor către membrii noi ai echipei;
    - Implicarea în procesul de evaluare al membrilor echipei;
    - Motivarea echipei și crearea unei atmosfere plăcute la locul de muncă;
    - Urmărirea respectării normelor legale privind secretul și confidențialitatea datelor și informaţiilor;
    - Asigurarea respectarii procedurilor și a strategiilor stabilite.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Formare la nivelul companiei și internaţional;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Pachet salarial și mediu de lucru atractive.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national

    Aplica fara CV
    Iasi,

    Vezi job-uri similare (8)