Operational Process Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Operational Process Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    For our client a well-known leader in personal systems and printing, we are looking for a Operational Process Manager.

    Requirements:
    - First level university degree or equivalent experience;
    - Good command of English language – minimum B2 level;
    - Typically 2-3 years of related experience (e.g., sales support, customer service, general support roles);
    - Advanced communication skills with ability to convey medium impact messages clearly (verbal, written and presentation) to internal and external peers and management;
    - Good command of PC and Microsoft Office pack;
    - Excellent communication and coordination skills;
    - Conflicts resolution abilities;
    - Problem solving;
    - Pro-activeness, receptivity.

    Responsabilitati

    Responsibilities:
    - Responsible for the execution of operational processes across the end to end sales cycle (may include quote and configuration, pricing, bid/win proposal, quota setting, crediting, and measurement of sales compensation, services engagement and contract management, order management etc.);
    - Measures, reviews and analyzes for efficiency and effectiveness of defined processes;
    - Accountable for operational performance based metrics and agreed upon service level objectives/agreements as well as ensuring adherence to client's policies and compliance with applicable legal requirements.

    Job Code: 150118AB