Operator Daune (12 luni)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Groupama Asigurari active.


Vezi toate job-urile Operator Daune (12 luni) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Groupama Asigurari
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    Groupama Asigurări este unul dintre liderii pieţei de profil din România. Compania este parte a unui grup internaţional de asigurări şi servicii financiare din Europa, de origine franceză, cu peste 13 milioane de clienţi şi 34.000 de angajaţi, la nivel global.
    Unul dintre obiectivele strategice ale Groupama Asigurări este de a deveni asigurărorul preferat de români. În egală măsură, succesul nostru este direct legat de motivaţia și performanţa angajaţilor noştri. În acest moment, suntem unul dintre cei mai mari angajatori din domeniu și investim constant în pregătirea şi dezvoltarea oamenilor, principala noastră resursă. De-a lungul timpului, am dezvoltat o cultură a performanţei şi avem convingerea că realizările deosebite ale angajaţilor noştri şi recunoaşterea talentelor contribuie cu succes la creşterea performanţelor organizaţiei în ansamblu.

    Cerinte

    • Studii medii
    • Experienta in cadrul unui post similar (constituie avantaj)
    • Experienta in cadrul industriei de asigurari (constituie avantaj)
    • Cunostinte de baza din domeniul de activitate
    • Bune abilitati de operare pe calculator (corespondenta, MsOffice, aplicatii specifice)
    • Agilitate
    • Bune abilitati de comunicare si de colaborare;
    • Rigoare si atentie la detalii;
    • Orientare catre client
    • Livrare de rezultate
    • Angajament organizational
    • Bun management al informatiei

    Responsabilitati

    • Asigurarea incarcarii si completarii dosarelor de daune in aplicatia informatica specifica;
    • Scanarea documentelor constitutive ale dosarului de dauna si transpunerea documentului electronic generat in aplicatia informatica (JIRA);
    • Arhivarea dosarelor de dauna in forma fizica; asigurarea mentinerii si actualizarii unei evidente corecte a dosarelor arhivate;
    • Trimiterea catre arhiva centrala a dosarelor de dauna in forma fizica dupa momentul efectuarii platii in aplicatie;
    • Intocmirea adreselor catre bancile cesionare; introducerea adreselor intocmite si ale raspunsurilor la acestea in aplicatia informatica;
    • Intocmirea adreselor de solicitare confirmare polita si inspectie risc; transpunerea adreselor intocmite in aplicatie;
    • Inregistrarea cererilor de despagubire;
    • Centralizarea in format Excel a termenelor in care se raspunde solicitarilor primite pe adresa de e-mail dedicata;

    Alte informatii

    Perioada determinata (1 an) cu posibilitatea de prelungire.