Sef departament administrare personal si relatii de munca

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile HeidelbergCement Romania active.


Vezi toate job-urile Sef departament administrare personal si relatii de munca active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: HeidelbergCement Romania
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.02.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    HeidelbergCement România SA este unul dintre cei mai importanți producători de ciment, betoane și agregate de pe piața locală, membru al grupului german HeidelbergCement.

    HeidelbergCement România SA deține trei fabrici de ciment, situate la Tașca, Fieni și Chișcădaga, 21 stații de betoane, 7 cariere și 5 balastiere de agregate.

    Cerinte

    Studii: superioare, juridice sau economice;
    Experienta: minim 5 ani în aria de resurse umane (administrare personal şi relatii de muncă), experienţă relevantă privind aplicabilitatea legistaţiei muncii şi a dialogului social;
    Alte cerinţe:
    - cunostinţe excelente privind legislaţia aplicabilă relaţiilor de muncă;
    - operare MS Office – word, excel. ppt;
    - cunostinţe HR SAP constituie avantaj;
    Competenţe:
    - gândire analitică şi strategică;
    - management eficient al timpului;
    - excelente abilităţi de comunicare.

    Responsabilitati

    - Organizează şi conduce activitatea de administrare a personalului;
    - Asigură consultanţă de specialitate personalului din Societate;
    - Dezvoltă şi urmăreşte derularea polliticilor şi procedurilor în legatură cu administrarea personalului;
    - Elaborează şi impementează planuri de acţiune în cadrul proceselor de administrare personal;
    - Actualizează şi implementează instrucţiunile de lucru aplicabile activităţii de administrare a personalului;
    - Elaborează şi / sau actualizează regulamentele companiei (Regulamentul Intern, Regulament de Ordine şi Funcţionare), urmărind implementarea şi respectarea prevederilor acestora;
    - Organizează şi participă la negocierea Contractelor Colective de Muncă;
    - Pregăteşte informaţiile necesare comunicării periodice cu reprezentanţii Sindicatelor companiei şi organizează întâlniri cu Comitelele de sindicate;
    - Actualizează şi implementează manualul de administrare a personalului la nivelul companiei;
    - Elaborează şi implementează planurile de acţiune şi politica referitoare la utilizarea datelor cu caracter personal în cadrul direcţiei de resurse umane;
    - Gestionează arhiva companiei conform prevederilor legale şi politicilor interne.

    Alte informatii

    În cazul în care considerați că îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți interesat/ă de acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs., până la data de 02 Februarie 2018.

    Doar candidaţii care corespund profilului comunicat vor fi contactaţi.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Job national

    BUCURESTI, Job national

    Vezi job-uri similare (62)