Office Assistant - 2 ani

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Bergenbier S.A. active.


Vezi toate job-urile Office Assistant - 2 ani active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Bergenbier S.A.
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem berari! Facem bere! Și ne bucurăm de tot procesul de fabricație, distribuție, promovare, vânzare până berea ajunge pe mesele românilor. Bergenbier S.A. este parte a grupului Molson Coors, unul dintre cei mai mari producători de bere la nivel mondial. Din portofoliul Bergenbier S.A. fac parte branduri ce devin prima alegere pentru oricine vrea să savureze o bere excepțională: Bergenbier, Noroc, Staropramen, Beck’s, Stella Artois, Löwenbräu, Leffe, Corona, Hoegaarden, Blue Moon, Franciscan Well si Doom Bar.

    Cerinte

    - Studii superioare reprezinta avantaj
    - minim 1 an experienta pe un post similar
    - Operare PC - nivel avansat
    - cunosterea limbii romane scris si vorbit
    - cunostinte limba engleza nivel avansat (scris si vorbit)
    - abilitati de comunicare si inter-relationare
    - atentie la detalii
    - capacitate de concentrare si organizare

    Responsabilitati

    - Intampina vizitatorii si ii anunta persoanelor vizitate
    - Preia apelurile telefonice si corespondenta adresata oficial companiei si se asigura de transmiterea acestora catre persoanele abilitate
    - Receptioneaza si inregistreaza toate documentele care intra si ies din companie,
    - Arhiveaza documentele oficiale atat in format electronic cat si fizic
    - Se ocupa cu rezervarea biletelor de avion si cazare pentru angajatii companiei
    - Se ocupa cu programarea sedintelor, rezervarea salailor, asigurarea protocolului necesar pentru buna desfasurare a acestora
    - Ofera suport in diverse activitati membrilor de bord sau in organziarea de diverse evenimente pentru angajatii de la sediul central
    - Elaboreaza si redacteaza documente si situatii cerute de management
    - Se asigura de buna rezolvare a problemelor administrative in momentul aparitiei acestora
    - Promoveaza imaginea companiei

    Alte informatii

    Pozitie pentru o perioada determinata de 2 ani.