Senior Payroll & HR Consultant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Crowe Romania active.


Vezi toate job-urile Senior Payroll & HR Consultant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Crowe Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 21.04.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Despre noi

    Crowe România este membră a Crowe, rețea globală de consultanță, audit și contabilitate, dezvoltată ca suport pentru companiile care își asumă angajamente transfrontaliere. Cotată în top 10 rețele de specialitate la nivel mondial, cu peste 33,000 de profesioniști grupați în 750 sedii, Crowe oferă expertiză detaliată și transparentă în peste 130 de țări din întreaga lume.
    Parte a rețelei profesionale internaționale, compania are acces nelimitat la informații, asigurându-se astfel sprijinul și expertiza profesioniștilor din toată lumea în efortul de a găsi cele mai bune soluții pentru clienții săi. În calitate de membru independent al Crowe, compania activează în baza unui set comun de valori fundamentale, luându-și angajamentul de a oferi servicii impecabile, la standarde internaționale de calitate, pentru toți clienții, indiferent de locația lor.
    Fiecare companie este consacrată ca lider în comunitatea sa de business prin intermediul personalului local. Astfel, Crowe oferă clienților o acoperire globală combinată cu expertiza locală, construind o reputație internațională în domeniul serviciilor de audit, taxe și servicii de consultanță.

    Istoric Crowe Romania

    FiNEXPERT – una dintre cele mai mari companii românești de servicii profesionale care furnizează servicii integrate de contabilitate, salarizare, audit & consultanță și taxe & corporate – și BOSCOLO – o companie internațională de consultanță, contabilitate, salarizare și audit, stabilită în România în 1994, cu birouri în București, Timișoara și Cluj, membră a rețelei Crowe Global încă din anul 2016 – fuzionează sub un singur nume: Crowe România. Fuziunea plasează Crowe Romania pe poziția cu numărul 6 la nivel național în topul firmelor de consultanță, contabilitate și audit, conform cifrei de afaceri (aproximativ 9 milioane €).

    BUCURESTI/ CLUJ/ TIMISOARA

    Cifrele reprezintă pentru noi mai mult decât simple instrumente de lucru. Oferim o gamă complexă de servicii și ne bazăm pe know-how-ul nostru internațional, flexibilitate și savoir-faire-ul local.

    Cerinte

    Ce ar trebui sa stii/ai:

    • Diploma de Inspector Resurse Umane (obligatoriu);
    • Minim 3 ani experienta in salarizare;
    • Cunostinte foarte bune privind Legislatia muncii;
    • Experienta in utilizarea MS Office (in special Excel);
    • Fluenta in domeniul afacerilor in limba engleza (atat in comunicare verbala, cat si in scris);
    • Experienta in utilizarea WizSalary (nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj);
    • Abilitati de comunicare cu clientii;
    • Posibilitatea de a lucra la mai multe proiecte in acelasi timp;

    Responsabilitati

    Ce responsabilitati vei avea:

    • Calcularea salariilor, operarea in registrul angajatilor (Revisal);
    • Intocmirea documentelor de lucru ale angajatilor (contracte individuale de munca, anexe, decizii sau alte documente relevante);
    • Calcularea salariilor, primelor si indemnizatiilor platibile lunar, inclusiv indemnizatiilor pentru prestatiile de asigurari sociale (concedii medicale, de maternitate), impozite si contributii aplicabile;
    • Intocmirea ordinelor de plata pentru salarii, impozite si contributii de asigurari sociale;
    • Intocmirea de diferite rapoarte in conformitate cu legislatia aplicabila si cu politica clientului;
    • Actualizarea fisierelor privind salariile si a fisierelor departamentului de HR (Resurse Umane);
    • Actualizarea informatiilor privind angajatii in sistemul software Payroll & HR relevant;
    • Intocmirea de certificate solicitate de catre angajati (spor de vechime, doctor, banca, etc.);
    • Intocmirea certificatelor anuale de impozit pe venit;
    • Intocmirea documentelor necesare pentru rambursarea indemnizatiilor pentru concedii medicale de catre Directia de Sanatate Publica din Romania;

    Alte informatii

    Ce vei primi in schimb?

    1. Te ajutam sa inveti: investim in dezvoltarea ta profesionala si asiguram plata taxelor aferente asociatiilor profesionale;
    2. Tichetele de masa intra lunar pe cardul tau digital;
    3. Oferim bonusuri de performanta, dar te si ajutam sa te bucuri de evenimentele speciale din viata ta;
    4. Avem grija de starea ta de bine: iti oferim servicii medicale la o clinica particulara, aducem saptamanal fructe la birou, iar martea este ziua de masaj;
    5. Avem sediul la 2 minute distanta de statia de metrou Aviatorilor, dar chiar si asa iti decontam transportul;
    6. Avem grija de timpul tau, iti poti alege programul;
    7. Oferim zile in care poti lucra in orice locatie vrei tu!
    8. Cel putin 1 data/an plecam in team-building;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (155)