Asistent Departament

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile Asistent Departament active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.06.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!

    Cerinte

    - Experienta minim 1 an pe un post asemanator constituie un avantaj;
    - Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul (pachetul MS Office);
    - Cunostinte economice de baza; cunostinte financiar-contabile minime reprezinta un avantaj;
    - Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu;
    - Orientare catre client si rezultat;
    - Organizare si Time Management;
    - Integritate si incredere.

    Responsabilitati

    - Ofera suport departamentului Field Network Operations: gestiune corespondenta, inregistrare documente, elaborare diverse situatii si rapoarte;
    - Reprezinta interfata intre departamentul Field Network Operations si directorul de departament
    - Centralizeaza informatiile primite din regiune si elaboreaza pe baza lor diverse situatii si rapoarte conform cerintelor;
    - Ofera suport si transmite informatii spre managerii regionali si coordonatori;
    - Realizeaza prezentari sau diverse materiale pe baza informatiilor prelucrate;
    - Furnizeaza suport pentru proiecte noi sau in derulare din cadrul departamentului;
    - Ofera suport pentru activitatea de Resurse Umane pe plan regional: evidenta si programarea vizitelor medicale regulate, a concediilor de odihna;
    - Coordoneaza eficient activitatea de aprovizionare cu materiale de protocol si birotica.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (22)