Customer Service Representative

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Customer Service Representative active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.02.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte


    Te vei descurca foarte bine daca:

    Detii bune abilitati de comunicare si de relationare;
    Inveti repede si te adaptezi usor la schimbari;
    Cunosti limba engleza la nivel mediu;
    Ai cunostinte de operare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint si Outlook).

    Responsabilitati

    Ce vei face?

    Vei prelua apelurile telefonice venite din partea clientilor;
    Le vei furniza acestora informatiile solicitate, privind serviciile si produsele companiei;
    Vei gestiona solicitarile clientilor;
    Si nu in ultimul rand, vei identifica o solutie optima in functie de nevoia clientului.

    Alte informatii

    Ce iti oferim?

    Oportunitatea de a acumula informatii despre banking si de a te dezvolta in cadrul companiei;
    Un program de lucru flexibil, in ture (full-time / part-time) stabilite in intervalul 7:00 – 1:00;
    Echipa vesela, gata oricand sa iti ofere suportul necesar;
    Punct de lucru: zona Baneasa.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (213)