Specialist de Proiect - companie multinationala din domeniul telecomunicatiilor

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Specialist de Proiect - companie multinationala din domeniul telecomunicatiilor active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 15.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

     Cunostinte EXCEL – nivel avansat;
     Cunostinte MsWord, MsPowerPoint – nivel basic;
     Capacitate de concentrare analiza si sinteza;
     Capacitate de planificare, organizare si comunicare;
     Spirit de echipa si spirit de observatie;
     Persoana nergica, onesta cu gandire logica si memorie cifrata;
     Orientare spre client;
     Orientare catre rezultate;
     Lucru in echipa – coopereaza cu colegii in realizarea lucrarilor si obiectivelor comune;
     Cunostinte privind procesele specific implementarii serviciilor/ produselor companiei constituie avantaj;
     Rezistenta la stres;
     Capabil sa livreze in termene limita scurte;
     Bun organizator, dinamic, responsabil;
     Cunostinte de limba engleza (constituie avantaj);
     Respect si integritate;
     Adaptabilitate la noi sarcini/ mediu de lucru;
     Adaptabilitate rapida la situatii atipice.

    Responsabilitati

    Obiectivul central al postului:
    - Analizeaza si propune masuri de eficientizare a proceselor / procedurilor existente si dezvoltarea de noi proceduri. Verifica integritatea si corectitudinea rapoarte primite de la vendor, extrage si administrareaza informatiile prin interogari ale bazelor de date ( SQL, Ms Access).

    Responsabilitati:
     Verificare integritate si corectitudine rapoarte primite de la vendor;
     Validare rapoarte SLA (TAT, Bounce Rate , Customer Satisfaction);
     Monitorizare flow intern documete (facturilor/ comenzilor) din momentul in care se initiaza comanda si pana are loc plata efectiva;
     Actualizare liste interne segmentare clienti VIP/Regular;
     Validare liste eligibilitate client;
     SPOC organizatie in relatia cu Vendor;
     Extragerea si administrarea informatiilor prin interogari ale bazelor de date (SQL, MsAccess);
     Monitorizarea, analiza si efectuarea de raportari privind activitatea operationala;
     Optimizarea proceselor de extragere / prelucrare a datelor necesare analizelor si rapoartelor;
     Centralizarea / consolidarea raportarilor / informatiilor trimise periodic catre/de catre vendor;
     Compararea si analiza diferentelor intre obiectivele stabilite si cifrele realizate;
     Analizarea si propunerea masurilor de eficientizare a proceselor / procedurilor existente si dezvoltarea de noi procedure;
     Intocmirea rapoartelor / analizelor solicitate ad-hoc de catre superiorul ierarhic sau alte departamente;
     Centralizarea si modificarea ulterioara a KPI stabilite;
     Raspunderea de respectarea termenelor de intocmire si distributie a rapoartelor stabilite, de eficienta, calitatea si corectitudinea lucrarilor executate.

    Alte informatii

    Contractul se incheie initial pe perioada determinata de un an si exista posibilitatea de prelungire ulterioara.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>