Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Specialist de Proiect - companie multinationala din domeniul telecomunicatiilor
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Specialist de Proiect - companie multinationala din domeniul telecomunicatiilor active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 15.03.2018 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
Cunostinte EXCEL – nivel avansat;
Cunostinte MsWord, MsPowerPoint – nivel basic;
Capacitate de concentrare analiza si sinteza;
Capacitate de planificare, organizare si comunicare;
Spirit de echipa si spirit de observatie;
Persoana nergica, onesta cu gandire logica si memorie cifrata;
Orientare spre client;
Orientare catre rezultate;
Lucru in echipa – coopereaza cu colegii in realizarea lucrarilor si obiectivelor comune;
Cunostinte privind procesele specific implementarii serviciilor/ produselor companiei constituie avantaj;
Rezistenta la stres;
Capabil sa livreze in termene limita scurte;
Bun organizator, dinamic, responsabil;
Cunostinte de limba engleza (constituie avantaj);
Respect si integritate;
Adaptabilitate la noi sarcini/ mediu de lucru;
Adaptabilitate rapida la situatii atipice.
Obiectivul central al postului:
- Analizeaza si propune masuri de eficientizare a proceselor / procedurilor existente si dezvoltarea de noi proceduri. Verifica integritatea si corectitudinea rapoarte primite de la vendor, extrage si administrareaza informatiile prin interogari ale bazelor de date ( SQL, Ms Access).
Responsabilitati:
Verificare integritate si corectitudine rapoarte primite de la vendor;
Validare rapoarte SLA (TAT, Bounce Rate , Customer Satisfaction);
Monitorizare flow intern documete (facturilor/ comenzilor) din momentul in care se initiaza comanda si pana are loc plata efectiva;
Actualizare liste interne segmentare clienti VIP/Regular;
Validare liste eligibilitate client;
SPOC organizatie in relatia cu Vendor;
Extragerea si administrarea informatiilor prin interogari ale bazelor de date (SQL, MsAccess);
Monitorizarea, analiza si efectuarea de raportari privind activitatea operationala;
Optimizarea proceselor de extragere / prelucrare a datelor necesare analizelor si rapoartelor;
Centralizarea / consolidarea raportarilor / informatiilor trimise periodic catre/de catre vendor;
Compararea si analiza diferentelor intre obiectivele stabilite si cifrele realizate;
Analizarea si propunerea masurilor de eficientizare a proceselor / procedurilor existente si dezvoltarea de noi procedure;
Intocmirea rapoartelor / analizelor solicitate ad-hoc de catre superiorul ierarhic sau alte departamente;
Centralizarea si modificarea ulterioara a KPI stabilite;
Raspunderea de respectarea termenelor de intocmire si distributie a rapoartelor stabilite, de eficienta, calitatea si corectitudinea lucrarilor executate.
Contractul se incheie initial pe perioada determinata de un an si exista posibilitatea de prelungire ulterioara.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Accounts Payable - Holding Specialist Aplica fara CV | |
Contabil Aplica fara CV | |
Contabil Senior - companie de consultanta BUCURESTI, Ilfov, Otopeni, | |
Vezi job-uri similare (396) |
Raporteaza eroarea la