Specialist de Proiect - companie multinationala din domeniul telecomunicatiilor

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 21.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

     Cunostinte EXCEL – nivel avansat;
     Cunostinte MsWord, MsPowerPoint – nivel basic;
     Capacitate de concentrare analiza si sinteza;
     Capacitate de planificare, organizare si comunicare;
     Spirit de echipa si spirit de observatie;
     Persoana nergica, onesta cu gandire logica si memorie cifrata;
     Orientare spre client;
     Orientare catre rezultate;
     Lucru in echipa – coopereaza cu colegii in realizarea lucrarilor si obiectivelor comune;
     Cunostinte privind procesele specific implementarii serviciilor/ produselor companiei constituie avantaj;
     Rezistenta la stres;
     Capabil sa livreze in termene limita scurte;
     Bun organizator, dinamic, responsabil;
     Cunostinte de limba engleza (constituie avantaj);
     Respect si integritate;
     Adaptabilitate la noi sarcini/ mediu de lucru;
     Adaptabilitate rapida la situatii atipice.

    Responsabilitati

    Obiectivul central al postului:
    - Analizeaza si propune masuri de eficientizare a proceselor / procedurilor existente si dezvoltarea de noi proceduri. Verifica integritatea si corectitudinea rapoarte primite de la vendor, extrage si administrareaza informatiile prin interogari ale bazelor de date ( SQL, Ms Access).

    Responsabilitati:
     Verificare integritate si corectitudine rapoarte primite de la vendor;
     Validare rapoarte SLA (TAT, Bounce Rate , Customer Satisfaction);
     Monitorizare flow intern documete (facturilor/ comenzilor) din momentul in care se initiaza comanda si pana are loc plata efectiva;
     Actualizare liste interne segmentare clienti VIP/Regular;
     Validare liste eligibilitate client;
     SPOC organizatie in relatia cu Vendor;
     Extragerea si administrarea informatiilor prin interogari ale bazelor de date (SQL, MsAccess);
     Monitorizarea, analiza si efectuarea de raportari privind activitatea operationala;
     Optimizarea proceselor de extragere / prelucrare a datelor necesare analizelor si rapoartelor;
     Centralizarea / consolidarea raportarilor / informatiilor trimise periodic catre/de catre vendor;
     Compararea si analiza diferentelor intre obiectivele stabilite si cifrele realizate;
     Analizarea si propunerea masurilor de eficientizare a proceselor / procedurilor existente si dezvoltarea de noi procedure;
     Intocmirea rapoartelor / analizelor solicitate ad-hoc de catre superiorul ierarhic sau alte departamente;
     Centralizarea si modificarea ulterioara a KPI stabilite;
     Raspunderea de respectarea termenelor de intocmire si distributie a rapoartelor stabilite, de eficienta, calitatea si corectitudinea lucrarilor executate.

    Alte informatii

    Contractul se incheie initial pe perioada determinata de un an si exista posibilitatea de prelungire ulterioara.