Network Support Assistant with French

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Network Support Assistant with French active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 15.05.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Eşti organizat, atent la detalii şi cunoşti limba franceză la nivel mediu?
    Avem mediul de lucru perfect pentru tine unde ai posibilitatea să-ţi pui în valoare spiritul analitic, competenţele administrative şi iți poți dezvolta noi abilități prin interacționarea zilnică cu partenerii noștri.



    Pentru a reuşi ai nevoie de:
    - cunoştinţe de limbă franceză - nivel mediu (minim B1);
    - abilități foarte bune de organizare şi prioritizare;
    - atenţie sporită la detalii, tact în abordare și spirit de echipă;
    - abilități de comunicare și relaționare;
    - dinamism, perseverență și autonomie;
    - cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office, preponderent Excel (reprezintă un avantaj).

    Responsabilitati

    Misiunile unui agent suport vânzări sunt:
    - înregistrează şi verifică informaţiile în programele puse la dispoziţie;
    - actualizează și centralizează planning-urile personalului în detașare;
    - verifică şi validează cheltuielile salariaţilor clientului în programele puse la dispoziție de către acesta;
    - centralizează săptămânal pontajele semnate cu orele lucrate şi planificarea concediilor;
    - validează cererile de prime de performanţă pentru diverse categorii de salariaţi ai clientului;
    - verifică și validează facturile de hotel, reuniuni, taxi, tren, închirieri mașini;
    - realizează rapoarte şi analize la cerere.

    Alte informatii

    Pentru că valorificăm implicarea și dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:
    - training inițial, specific activității desfășurate;
    - mediu de lucru dinamic și prietenos;
    - pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Iasi,

    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national

    Vezi job-uri similare (7)