Agent Back Office - Reclamatii

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Bacau
  • Actualizat la: 17.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    Cautam pentru clientul nostru Agent Servicii Clienti - compartiment reclamatii:

    Candidatul ideal
    Studii:
    •Studii medii; studiile superioare constituie un avantaj
    - diploma de bacalaureat obligatoriu.


    Experienţa în muncă:
    •Experienta in domeniul vanzarilor / BackOffice constituie un avantaj.


    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

    Cunoştinţe despre produsele şi serviciile TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS S.A
    Capacitate de a lucra în condiţii de stres;
    Orientare catre client;
    Orientare catre rezultate;
    Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi;
    Bune cunoştinţe operare PC.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului:

    - Trateaza solicitarile postate de Callcenter pe sursele de comunicare interna ale companiei – CC< / Fax / email / apel telefonic / scrisori, oferind raspunsuri profesioniste;
    - Trateaza solicitarile primite de la clienti pe sursele de comunicare externa ale companiei – / scrisori / Fax;
    - Verifica cererile de instalare servicii aflate pe flux in diverse stadii, in vederea finalizarii acestora;
    - Transmite zilnic catre BBO fisiere cu servicii ocazionale solicitate de clienti (transfer sold, factura detaliata ocazionala, duplicat factura, ridicare restrictie trafic depasit, restituire cont final);
    - Trateaza toate situatiile ce nu pot fi solutionate in timpul apelului de catre operatorii logati pe modulul inbound / outbound
    - Interactioneaza rapid cu alte departamente comerciale / tehnice implicate, pentru a obtine cea mai rapida solutionare a problemei cu care se confrunta clientul, se asigura ca implementeaza / rezolva si transmite rezolutia catre client;
    - Dovedeste interes in atingerea indicatorilor de performanta atat la nivel individual cat si la nivelul echipei;
    - Se implica in alte activitate de orientare catre client, atat proactiv cat si reactiv;
    - In functie de evolutia nevoilor de business din cadrul Telekom, efectueaza temporar orice alte activitati similare;
    - Isi actualizeaza permanent cunostiintele profesionale, cauta activ acumularea de noi cunostiinte si abilitati, prin investigarea diferitelor surse (pagina web, KMS) si isi insuseste in 24 de ore de la informare noile servicii si / sau proceduri de lucru;
    - Cunoaşte si aplică adecvat Legea nr.507 din 17/11/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice.
    - Participă la toate sesiunile de instruire pentru îmbunătăţirea performanţelor proprii, se preocupă de însuşirea de noi cunoştinţe şi dezvoltarea abilităţilor;cunoaşte serviciile şi produsele TELEKOM;
    - Cunoaşte şi aplică adecvat prevederile procedurilor, notelor interne şi instrucţiunilor în vigoare specifice postului;
    - Respectă cu stricteţe programul de lucru: începerea programului de lucru, pauzele, durata programului de lucru.
    - În cazuri de forţă majoră poate fi convocat la serviciu pentru organizarea activităţii (cu respectarea Codului Muncii, Regulamentului Intern, CCM aplicabil şi al legislaţiei în vigoare).