Asistent Director - Directia IT

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Asistent Director - Directia IT active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.07.2018
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte


    Cerintele postului:

    • Studii medii/superioare;
    • Experienta de minimum 2 ani in cadrul unei pozitii similare;
    • Cunostinte operare PC (Excel, Word, PowerPoint);
    • Reprezinta un avantaj experienta profesionala de cel putin 6 luni intr-o organizatie IT in care a contribuit la realizarea urmatoarelor:
    - Raportari de tip dashboard-uri specifice IT, referitoare la indicatori strategici, contracte de prestari servicii inter company, indicatori de performanta si calitate IT ;
    - Comenzi de aprovizionare cu operarea lor in aplicatiile specifice;
    - Gestiunea fluxului de lucru in cadrul interactiunii cu alte departamente;
    • Abilitati foarte bune de comunicare scrisa si verbala;
    • Atitudine activa in solutionarea problemelor;
    • Cunoasterea limbii engleze (vorbit: fluent; scris: avansat);
    • Demonstreaza raspundere pentru actiuni si rezultate;
    • Determinare.


    Responsabilitati


    Sarcinile postului:

    • Asigurarea urmaririi si repartizarii corespondentei Directorului de Directie si a serviciilor subordonate (corespondenta interna si externa, presa etc);
    • Asigurarea activitatilor de secretariat pentru Directorul de Directie si pentru serviciile Directiei:
     apeluri telefonice si agenda telefonica;
     e-mailuri, fisiere informatice;
     pregatirea si clasarea documentelor;
     check list de sarcini recurente;
    • Asociat la sarcini diverse:
     ajuta colegii din Directie in activitatile lor;
     agenda, urmarirea si daca este nevoie procesul verbal/minuta intalnirilor;
     urmarirea dosarelor Directiei si gestionarea acestora;
     urmarirea si gestionarea planificarii concediilor de odihna;
     organizarea de deplasari, rezervari, seminarii;
     inscrierea la cursuri, conferinte, seminarii, cursurile de ética pentru membrii Directiei;
     crearea unui sistem de clasare (apeluri, vizite, urmarirea actiunilor);
    • Implicarea in proiectul Atheneum ce tine de arhivarea, clasarea si catalogarea documentelor:
     tine evidenta Registrului de Intrari/Iesiri pentru Directia in cauza;
     se ocupa de arhivarea/clasarea/catalogarea documentelor in Directie in functie de gradul de sensibilitate si dupa nomenclatorul arhivistic si semnat de catre Presedintele Director General;
     tine evidenta documentelor in Directie impreuna cu responsabilii cu arhiva.

    Alte informatii

    Contractul se incheie pe perioada determinata de 1 an initial si cu posibilitate de prelungire ulterioara.


    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>