CUSTOMER SUPORT
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile CUSTOMER SUPORT active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Media - Jurnalism active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | confidential |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.02.2018 |
Remote work: | On-site |
• Minim 2 ani de experienta in functia de customer service / support
• Cunostinte PC hardware si software nivel minim
• Intelegerea nevoilor utilizatorilor de aplicatii mobile / desktop
• Cunoasterea profilului utilizatorilor de aplicatii
• Perspicacitate și atitudine pozitivă
• Puternice abilitati de comunicare verbale si in scris
• Abilitatea de a comunica cu echipa IT pentru clienti in ceea ce priveste WLAN si infrastructurile prin cablu.
comunicarea cu clientii prin telefon / e-mail;
• investigarea și rezolvarea problemelor utilizatorilor, care pot fi simple, cu rezolvare imediata sau complexe, de lunga durata;
• tratarea reclamatiilor utilizatorilor sau orice incidente majore;
• pastrarea unei evidente exacte a discutiilor sau a corespondentei cu utilizatorii;
• analiza statistica a datelor pentru a determina nivelul de servicii pe care aplicatia le furnizeaza catre utilizatori;
• sprijinirea procesului de vanzare (suport in procesul de vanzare / preluare incidente transmise de agenti)
• furnizarea de informatii scrise pentru utilizatori, care implica adesea utilizarea de pachete de programe / software;
• elaborarea unor proceduri de feedback sau reclamatii pe care sa le utilizeze utilizatorii;
• perfectionarea procedurilor de service pentru clienti, politici și standarde pentru aplicatie;
• intalniri cu alti manageri pentru a discuta posibile imbunatatiri ale serviciului pentru utilizatori;
• instruirea personalului pentru a oferi un standard ridicat de servicii pentru utilizatori;
• conducerea si supravegherea unei echipe de customer service (daca e cazul);
• invatarea produselor si a aplicatiei si mentinerea la curent cu modificarile;
• mentinerea la curent cu evolutia serviciilor oferite de aplicatie (monitorizarea competitiei daca va fi cazul)
• securitate: gestionare schimbare parole, utilizare conturi, logari etc
• raportari: pregatire rapoarte saptamanale / lunare / la cerere catre management (raport activitate, feedback utilizatori etc).
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Key Account Manager Hybrid | |
B2B Sales Representative Hybrid | |
Client Advisor with English - Remote Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (33) |
Raporteaza eroarea la