Specialist QA / Tester

Angajator: Fidelia People’s Card
Domeniu:
  • Internet - eCommerce
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Brasov
  • BUCURESTI
  • Iasi
  • Actualizat la: 17.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    Fidelia People’s Card is a IT reliable partner for development, deployment, QA and further maintenance. We design flexible and scalable product architecture while using the latest technology in mobile development and network infrastructure. Like blockchain technology, all team members complement a chain of trust and skills that could empower any project.
    We are here to help clients focus on growing their business by building applications and software solutions to enhance their productivity and market presence. We build long-term relationships for which we go the extra mile.
    Fidelia People’s Card is more than a software company, it’s about the best-in-their-class developers and their understanding of business goals.

    Cerinte

    Specialistul de testare a calității trebuie să demonstreze competența precum urmeaza:
    • Comunicați eficient: Vorbiți, ascultați și scrieți în mod clar, detaliat și în timp util folosind instrumente și tehnici de comunicare adecvate și eficiente.
    • Lucrați în mod cooperativ și eficient cu ceilalți pentru a stabili obiective, pentru a rezolva problema și a lua decizii care îmbunătățesc eficacitatea testelor.
    • Rezolvarea problemelor: Evaluați situațiile dificile pentru a identifica cauzele, a aduna și procesa informații relevante, a genera soluții posibile și a face recomandări și / sau rezolva problema.

    Experienţă
    • Cunoștințe și expertiză în domeniul tehnologiei.
    • Experiență de calitate ca un tester sau similar de 2+ ani
    • Experiența de a construi soluții tehnice de testare care să respecte cadrele și standardele.
    • Experiența furnizării de contribuții strategiile si framework-uriletehnice.
    • Înțelegerea testelor în cadrul întregului ciclu de viață al dezvoltării software-ului.
    • Orientarea catre clienți pentru a sprijini interacțiunea cu resursele și clienții echipei.
    • Performanță și productivitate orientate spre a face față rezultatelor și rezultatelor testării calității.
    • Abilitatea demonstrată de a lucra cu o varietate de oameni și de a obține rezultate.

    Responsabilitati

    Vei testa aplicatii și sisteme de afaceri folosite la :
    - sisteme de comerț electronic si referral marketing
    - merchant tools for payment processing and marketing campaigns using digital discounts
    - API-uri “RESTful“ pentru aplicatii pe mobil

    Specialistul de testare a calității dezvolta strategii de testare și planuri de testare a dispozitivelor pentru a se asigura că aplicațiile îndeplinesc cerințele afacerii și mențin standarde de înaltă calitate.

    Specialistul QA participa și supravegheaza activitățile de testare și resursele necesare pentru a se asigura că procesul de testare răspunde cerințelor software înainte de a fi lansat într-un mediu live.

    • Activați strategia și planul de testare, inclusiv activitățile de pregătire, execuție, analiză și raportare a testelor. Facilitarea definirii scopului proiectului, a obiectivelor și a rezultatelor
    • Oferirea de expertiză pentru a conduce și a sprijini abordarea de testare
    • Elaborarea și implementarea soluțiilor tehnice pentru procesul de testare, cum ar fi automatizarea testelor, testarea performanțelor sau furnizarea de date de testare
    • Implementează sau contribuie la strategiile de testare automatizare / performanță.
    • Definește sau contribuie la estimărea efortului de testare bazat pe experiență, instrumente și date istorice.
    • Creează date de testare, scrierea și executarea de cazuri de testare.
    • Asigură că pachetele de testare sunt menținute și au încorporat teste specifice care au fost identificate după un incident de producție.
    • Asigură faptul că riscurile și problemele de testare sunt înregistrate și escaladate, după caz.
    • Asigură raportarea la timp și clasificarea defectelor.
    • Oferă îndrumare membrilor echipei.

    Alte informatii

    Ceea ce oferim:

    •Un salariu atractiv, împreună cu tichete de masă
    •Bonus de performanta
    •Mediu de lucru profesional și prietenos, tinuta informala si relaxata.