Referent facturare-colectare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile HR Gold active.


Vezi toate job-urile Referent facturare-colectare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: HR Gold
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.02.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    HR Gold este o companie de resurse umane ce ofera servicii de recrutare si selectie personal.

    Ne dorim sa fim un partener strategic pentru clientii nostri, sa selectam impreuna cei mai buni angajati pentru posturile disponbile. Vizam atat companii ce au un departament intern de recrutare, insa datorita volumului ridicat de posturi disponibile, externalizeaza o parte a recrutarii, cat si companiile ce nu au departament intern de recrutare.

    Totodata oferim posibilitatea potentialilor candidati ce sunt in cautarea unui loc de munca sa isi gasesca jobul dorit, luand in calcul experienta anterioara pentru posturile ce solicita acest lucru si informatiile specifice sau ii directionam pe candidatii ce sunt la inceput de drum sa isi aleaga un parcurs al carierei.

    Cerinte

    Experienta in utilizarea sistemelor de operare : Windows XP / 7 / 10;
    Experienta in utilizarea Microsoft Office : Word, Excel, browsere internet;
    Bune abilitati de comunicare si interactionare;
    Absolvent studii superioare, studiile economice reprezinta un avantaj, dar nu o conditie obligatorie;
    Cunostinte de facturare, contabilitate primara, reprezinta avantaj, insa nu o conditie obligatorie;
    Experienta pe un post similar reprezinta avantaj, insa acceptam si candidati fara experienta ce isi doresc sa invete si sa activeze in acest domeniu.

    Responsabilitati

    Recrutam pentru clientul nostru, o asociatie cu peste 20 ani de activitate, in plina dezvoltare atat pe plan intern, cat si international, Referent Facturare-Colectare.

    Responsabilitati:

    Introducerea in sistem a sumelor incasate in conturile asociatiei;
    Arhivarea documentelor primite prin posta sau de la seful de departament;
    Informarea periodica a sefului ierarhic, prin rapoarte, cu privire la diversele situatii aparute;
    Efectuarea calculatiilor care stau la baza facturilor proforme/fiscale;
    Emiterea facturilor proforme/fiscale, avans, storno (regularizare avans), penalitati, recuperarea debitelor, calcularea penalitatilor de intarziere;
    Emiterea notificarilor utilizatorilor pentru situatia facturilor fiscale/proforme emise si neincasate;
    Contactarea telefonica a partenerilor, verificarea pe internet si pe RECOM a situatiei juridice a partenerilor (insolventa, radiere etc.)

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    3500 - 4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Popesti Leordeni, BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (11)