Consultant HR

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.


Vezi toate job-urile Consultant HR active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.12.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    Excon Consultanta angajeaza Consultant HR!

    – Absolvent de studii superioare;
    – Abilitati de comunicare si relationare;
    – Capacitate de planificare si organizare a activitatii;
    – Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office;
    – Cunoasterea la nivel mediu a limbii engleze;
    – Reprezinta un avantaj experienta de lucru in recrutarea si selectia de personal.

    Responsabilitati

    - Identificarea si administrarea canalelor de recrutare potrivite pentru posturile vacante;
    - Conceperea si postarea anunturilor de recrutare;
    - Abordarea directa a potentialilor candidati pasivi;
    - Sustinerea interviurilor telefonice si fata in fata pentru proiectele aflate in derulare;
    - Evaluarea candidatilor si prezentarea celor eligibili catre persoanele cu putere de decizie;
    - Administrarea si actualizarea bazei de date cu candidati;
    - Informarea candidatilor cu privire la rezultatul procesului de selectie.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Pachet salarial atractiv;
    - Contract incheiat pe o perioada nedeterminata;
    - Bonusuri de performanta;
    - Desfasurarea activitatii intr-un mediu de lucru dinamic, alaturi de o echipa tanara.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (6)