Team Leader

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.


Vezi toate job-urile Team Leader active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.04.2018
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    Recrutam Team Leader pentru unul dintre clientii nostri, companie ce activeaza in domeniul bancar.

    - Experienta anterioara in coordonarea unei echipe – constituie un avantaj;
    - Abilitati excelente de comunicare si negociere;
    - Abilitati in evaluarea performantei, motivarea si dezvoltarea echipei;
    - Cunostinte nivel mediu de limba engleza;
    - Cunostinte Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).

    Responsabilitati

    - Sa cunoasca produsele si serviciile bancii si ale concurentei;
    - Sa identifice oportunitati de atragere a noilor clienti;
    - Urmareste activitatea subordonatilor precum si formarea profesionala a acestora;
    - Planifica, coordoneaza si realizeaza programe de training pentru echipa;
    - Stabileste si participa la intalniri si prezentari de produse, singur ori impreuna cu membrii echipei.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Posibilitati reale de training şi evolutie profesionala;
    - Salariu atractiv si bonusuri in functie de performanta;
    - Mediu de lucru placut si profesionist.