Specialist Marketing (Persoane Fizice)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Groupama Asigurari active.


Vezi toate job-urile Specialist Marketing (Persoane Fizice) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Groupama Asigurari
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.01.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Groupama Asigurări este unul dintre liderii pieţei de profil din România. Din 2018, Groupama este singura companie din piața asigurărilor din România care a obținut certificarea internațională Angajator de Top, oferită de Top Employer Institute din Olanda. Compania este parte a unui grup internaţional de asigurări şi servicii financiare din Europa, de origine franceză, cu peste 13 milioane de clienţi şi 34.000 de angajaţi, la nivel global.
    Unul dintre obiectivele strategice ale Groupama Asigurări este de a deveni asigurărorul preferat de români. În egală măsură, succesul nostru este direct legat de motivaţia și performanţa angajaţilor noştri. În acest moment, suntem unul dintre cei mai mari angajatori din domeniu și investim constant în pregătirea şi dezvoltarea oamenilor, principala noastră resursă. De-a lungul timpului, am dezvoltat o cultură a performanţei şi avem convingerea că realizările deosebite ale angajaţilor noştri şi recunoaşterea talentelor contribuie cu succes la creşterea performanţelor organizaţiei în ansamblu.

    Cerinte


    Studii universitare în marketing sau domenii conexe;
    Minim 1 an în domeniul asigurărilor;
    Minim 2 ani experinţă în marketing;
    Cunoaşterea pieţei şi a produselor de asigurare;
    Bună cunoastere a pachetului MSOffice;
    Limba engleză la nivel avansat;
    Abilităţi foarte bune de organizare şi management al timpului;
    Gândire analitică;
    Capacităţi excelente de soluţionare a problemelor;
    Initiativă;
    Orientare către rezultat;
    Orientare către client;
    Asumarea responsabilităţii;
    Adaptabilitate şi flexibilitate;
    Capacitatea de a lucra atat individual, cât şi în echipă.

    Responsabilitati


    Contribuie la stabilirea indicatorilor de analiză relevanţi pentru portofoliul de clienti persoane fizice şi monitorizeaza evoluţia acestora;
    Contribuie la dezvoltarea si implementarea programelor specifice de loializare dedicate canalului de clienti alocat;
    Contribuie la procesul de segmentare a clienților si la definirea abordării comerciale a acestora;
    Colaborează cu echipele tehnice în analiza produselor oferite de companie din perspectiva clienţilor persoane fizice; urmareste concordanţa şi coerenţa documentaţiei, a informaţiilor care ajung la client direct sau prin intermediul retelei de vanzari, în colaborare cu echipele tehnice de produs și propune modificări în direcția cerințelor pieței și a obiectivului de comunicare stabilit ;
    Elaborează materialele descriptive ale produselor, cu scop comercial și de promovare;
    Gestionează activitatea de notificare a clienților pe diverse canale;
    Monitorizează și asigură buna funcționare a portalului de vânzare online in colaborare cu reprezentanții Diviziei Procese Business și IT;
    Monitorizează și raportează rezultatele de vânzări înregistrate de portalul de vânzare online și propune măsuri de optimizare;
    Gestionează relația cu furnizorul de servicii SEO și monitorizeaza atingerea indicatorilor de performanță stabiliți (trafic, poziționare în căutări etc.);
    Colaboreaza cu ceilalți colegi din cadrul Diviziei Maketing si Comunicare și asigură implementarea cerințelor agreate cu furnizorul extern.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    BUCURESTI, Ilfov, Otopeni,

    Vezi job-uri similare (160)