Specialist Telesales

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 18.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    Ti-am pregatit cariere in care tot ceea ce faci tu se vede. Nu doar la birou, ci in toata tara.
    Pentru ca suntem o banca ce sustine oamenii cu incredere si proiectele pentru viitorul Romaniei.

    Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania si include operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.

    BCR este banca nr.1 în România după valoarea activelor (peste 15 mld EUR), banca nr.1 după numărul de clienţi şi banca nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principala instituţie cu care fac banking. Si tot BCR este numarul 1 in preferintele tinerilor care viseaza la o cariera in banking.

    Cerinte

    Cele patru cerinte minime de mai jos se regasesc in profilul tau?

    • Studii medii/superioare;
    • Limba engleza- nivel mediu;
    • Cunostinte utilizare PC;
    • Abilitati de vanzare si negociere.

    Responsabilitati

    Este momentul sa ne cunoastem, asa ca iata ce responsabilitati implica postul pe care l-am pregatit pentru tine:

    Vei interacţiona cu clientul pe canalele de comunicare disponibile: telefon, e-mail, webchat etc., asigurand intregul proces de promovare produse si servicii, consiliere si incheiere vanzare la distanta.

    Ca sa facem echipa buna impreuna, suntem deschisi in legatura cu asteptarile pe care le avem de la viitorul nostru coleg/ viitoare colega:
    • Vei gestiona relatia cu clientul prin canalele de comunicare disponibile conform specificului fiecarei campanii de promovare comerciala.
    • Vei fi responsabil cu atingerea obiectivelor stabilite la nivelul Contact Center si al echipei din care vei face parte.
    • Vei promova si vinde produsele si serviciile bancii si ale subsidiarelor.
    • Vei identifica nevoile clientilor si oportunitatile de a vinde produsele si serviciile bancii, vei prelua oportunitatile de vanzare si le vei transmite canalelor in masura sa le gestioneze.