Specialist Contact Center

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 18.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    Ti-am pregatit cariere in care tot ceea ce faci tu se vede. Nu doar la birou, ci in toata tara.
    Pentru ca suntem o banca ce sustine oamenii cu incredere si proiectele pentru viitorul Romaniei.

    Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania si include operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.

    BCR este banca nr.1 în România după valoarea activelor (peste 15 mld EUR), banca nr.1 după numărul de clienţi şi banca nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principala instituţie cu care fac banking. Si tot BCR este numarul 1 in preferintele tinerilor care viseaza la o cariera in banking.

    Cerinte

    Inainte sa ne cunoastem mai bine, asigura-te ca bifezi cat mai multe din lista de mai jos:
    • Studii medii/ studii de perfectionare in domeniul relatiilor cu clientii;
    • Limba engleza- nivel mediu;
    • Cunostinte utilizare PC;
    • Cunostinte privind tehnicile de atragere clienti si vanzare prin telefon.

    Responsabilitati

    Rolul tau:
    Vei interacţiona cu clientul pe canalele de comunicare disponibile: telefon, e-mail, curier, webchat, SMS, fax etc., asigurand suportul informaţional cerut de client şi distribuirea problemelor/ cererilor ce nu ţin de competenţa sa către alte canale sau entitati suport. De asemenea, vei promova produsele si serviciile bancii sau tertilor.

    Ca sa facem echipa buna impreuna, suntem deschisi in legatura cu asteptarile pe care le avem de la viitorul nostru coleg/ viitoare colega:
    • Vei gestiona relatia cu clientul prin canalele de comunicare disponibile conform domeniului de interventie si procedurilor de lucru stabilite.
    • Vei fi responsabil cu atingerea obiectivelor stabilite la nivelul Contact Center si al echipei din care face parte.
    • Vei promova si vinde produsele si serviciile bancii si ale subsidiarelor/ofera consiliere clientilor existenti si potentiali in concordanta cu gama de produse disponibile prin telefon.
    • Vei identifica nevoile clientilor si oportunitatile de a vinde produsele si serviciile bancii, preia oportunitatile de vanzare si le transmite canalelor in masura sa le trateze.

    Te asteptam in echipa BCR!