Specialist Contact Center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Specialist Contact Center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 01.02.2018
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Inainte sa ne cunoastem mai bine, asigura-te ca bifezi cat mai multe din lista de mai jos:
    • Studii medii/ studii de perfectionare in domeniul relatiilor cu clientii;
    • Limba engleza- nivel mediu;
    • Cunostinte utilizare PC;
    • Cunostinte privind tehnicile de atragere clienti si vanzare prin telefon.

    Responsabilitati

    Rolul tau:
    Vei interacţiona cu clientul pe canalele de comunicare disponibile: telefon, e-mail, curier, webchat, SMS, fax etc., asigurand suportul informaţional cerut de client şi distribuirea problemelor/ cererilor ce nu ţin de competenţa sa către alte canale sau entitati suport. De asemenea, vei promova produsele si serviciile bancii sau tertilor.

    Ca sa facem echipa buna impreuna, suntem deschisi in legatura cu asteptarile pe care le avem de la viitorul nostru coleg/ viitoare colega:
    • Vei gestiona relatia cu clientul prin canalele de comunicare disponibile conform domeniului de interventie si procedurilor de lucru stabilite.
    • Vei fi responsabil cu atingerea obiectivelor stabilite la nivelul Contact Center si al echipei din care face parte.
    • Vei promova si vinde produsele si serviciile bancii si ale subsidiarelor/ofera consiliere clientilor existenti si potentiali in concordanta cu gama de produse disponibile prin telefon.
    • Vei identifica nevoile clientilor si oportunitatile de a vinde produsele si serviciile bancii, preia oportunitatile de vanzare si le transmite canalelor in masura sa le trateze.

    Te asteptam in echipa BCR!