Coordonator vânzări corporate

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Ana Pan active.


Vezi toate job-urile Coordonator vânzări corporate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Ana Pan
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: > 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.03.2018
    Scurta descriere a companiei

    Ana Pan este un reper in domeniul cofetariei, patiseriei si panificatiei pe piata din Bucuresti. Fondata in 1990, Ana Pan are acum o retea de 20 de magazine in Capitala.
    Vino într-o echipă super! It’s cool to be oldschool!

    Cerinte

    PROFIL

    Experienta in departamente corporate si/sau de vanzari de 3-5 ani
    A coordonat implementarea de proiecte corporate complexe
    Ideal cu experienta intr-o companie multinationala
    Absolvent al unei facultati recunoscute cu profil similar cu activitatea firmei si al unui master in domeniu (ex, Business, Economie, Marketing, Vanzari)

    APTITUDINI & CUNOSTINTE

    Demonstreaza onestitate
    Este abil sa inteleaga tendintele din industrie si sa defineasca strategii de dezvoltare
    Este analitic, poate structura și analiza date cantitative si calitative
    Este un lider exceptional atat prin exemplul propriu de leadership cat si prin empatizarea cu echipa
    Motiveaza si dezvolta abilitatile oamenilor din echipa
    Deleaga eficient si este capabil sa se orienteze pe imaginea de ansamblu a rolului
    Este foarte bine organizat, structurat, atent la detaliu
    Este intelectual curios sa dezvolte noi idei si imbunatatiri in procesele companiei
    Este ambitios, motivat, cu spirit de initiativa si dornic sa se dezvolte
    Este optimist si cu o atitudine antreprenoriala care se poate dezvolta intr-un mediu de lucru alert
    Comunica natural, intr-un mod structurat si analitic

    Responsabilitati

    Rolul Coordonatorului de Vânzări Corporate este de a extinde rețeaua de clienți corporate, de a încheia noi parteneriate și de a le menține pe cele existente prin implementarea unei strategii gândite pe baza nevoilor din piață.

    Cerceteaza piata pentru identificarea de oportunitati de dezvoltare;
    Identifica trendurile din industrie si contracteaza noi clienti pentru companie;
    Gasește si implementează solutii pentru imbunatatirea activitatii si pozitionarea competitiva pe piata;
    Coordoneaza și realizeaza strategia corporate si coordoneaza proiectele;
    Lucreaza indeaproape cu echipele de productie, marketing si vanzari pentru identificarea de oportunitati;
    Este responsabil de bugetul de venituri si cheltuieli pentru departament;
    Raporteaza direct Directorului General.