Asistent director general
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile WEDOHR active.Vezi toate job-urile Asistent director general active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | WEDOHR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 30.06.2018 |
Remote work: | On-site |
WeDoHR team, with more than 15 years of experience in the field of Human Resources, provides complete, professional and dedicated services to the specific needs of our clients in the field of human resources management.
The role of WEDOHR as a provider of recruitment services for our clients is to enable partners to focus on business development and take on the role of identifying and attracting the most suitable candidates for partner organisations.
-Studii superioare finalizate
-Experienta pe un post similar minim 3 ani;
-Nivel de limba engleza mediu spre avansat;
-Abilitati si experienta organizatorica;
-Foarte bune cunostine de lucru cu pachetul Office.
-Pregateste documentele necesare pentru diverse intalniri: prezentari, rapoarte, sau alte documente necesare, dupa caz
-Gestionare documente si procese privnd cheltulielile, deplasarile, rezervarile reprezentantilor top management
-Realizeaza activitati de culegere, analiza date si elaborare rapoarte si prezentari conform solicitarilor
-Ofera suport in implementarea a diverse procese si programe de eficientizare a acitvitatii companiei
-Are rol de legatura intre reprezentantii top managementului si angajatii din companie precum si cu reprezentanti externi (clienti, furnizori, parteneri etc)
-Se asigura de derularea unor actiuni / procese interne, suplinind astfel supervizarea directa a acestora de catre top managment
Se asigura transport pana la sediul firmei (este in afara orasului)
Pachet salarial peste medie
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
ASISTENT GESTIUNE DEPOZIT 3000 - 3300 RON NET / luna |
Raporteaza eroarea la