Trainer Vanzari

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Mellon Romania active.


Vezi toate job-urile Trainer Vanzari active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Mellon Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.05.2018
    Scurta descriere a companiei

    Mellon Romania, a subsidiary of Mellon Technologies and member of Mellon Group of Companies, was founded in 2001 in Bucharest. Our offering consists of specialized technological solutions and value added services, to serve the increasing needs of financial institutions and organizations with strong consumer transactions business, such as Retail Banks, Public Utilities, Telecommunications Providers and large Private Companies.

    Cerinte

    Cerintele postului:

    • Experienta minim 1-2 ani ca trainer/formator;
    • Studii superioare finalizate (specializarea in domeniul formarii poate fi considerat un plus);
    • Cunostinte avansate de limba engleza;
    • Cunostinte practice MS Office (Word, Excel, Power Point)
    • Aptitudini:
    a) integrarea grupului de formare;
    b) analiza nevoilor de formare;
    c) structurarea programului de formare;
    d) capacitatea de gestionare a timpului si a grupurilor dinamice;
    e) rezistenta la stres si stapanirea emotiilor;
    • Abilitati interpersonale dezvoltate;
    • Creativitate si spontaneitate;
    • Autonomie personala in procesul de luare a deciziilor si dorinta de dezvoltare personala;
    • Disponibilitate full-time.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului

    Pentru Romania, suntem in cautarea TA si vrem sa te alaturi echipei pentru functia Trainer Vanzari.

    • Identificarea nevoilor de training pentru forta comercială a distribuitorilor şi propunerea soluţiilor de training, cu scopul de a răspunde nevoilor identificate şi de a asigura dezvoltarea sustenabilă a acesteia, in linie cu directiile si planurile companiei ERB Retail Service ;
    • Dezvoltarea / adaptarea şi livrarea diverselor programe de training, pe toti pilonii de business unde s-au identificat nevoi;
    • Susţinerea în teren a unor programe de coaching / follow-up cu Supervizorii de Vânzări cu scopul de a dezvolta competenţele lor de coaching şi transmitere de informaţie;
    • Realizarea de activităţi de evaluare a impactului proceselor de training şi coaching cu scopul de a îmbunătăţi programele de training / coaching dedicate fortei comerciale;
    • Suport la realizarea unor studii / evaluări de satisfacţia angajaţilor, programe de reducerea fluctuaţiei de personal din funcţia comercială, etc.

    Alte informatii

    In echipa noastra veti gasi oportunitati de a continua cariera intr-un mediu de munca dinamic si provocator in care competenta, calitatea, pasiunea si creativitatea joaca un rol important.
    De asemenea, iti vei putea dezvolta in continuare abilitatile profesionale si ai o sansa reala de a investi in viitorul tau prin participarea la diverse proiecte si oportunitati de dezvoltare diferite.

    Cerem tuturor candidatilor sa aplice cu CV-ul actualizat (romana sau engleza)

    Candidatii nominalizati vor fi contactati pentru interviu.