Spare Parts Planner

Angajator: Frigoglass
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 03.01.2018
    Scurta descriere a companiei

    Frigoglass is a strategic partner to beverage brands throughout the world. We are the global leader in the Ice Cold Merchandisers (ICM) market and the principal supplier of glass packaging in the high growth markets of West Africa. Frigoglass has long-standing relationships with blue chip customers in the soft drinks and beverage industries. Our bespoke Ice Cold Merchandisers (beverage coolers) enhance our customers’ beverage branding and trigger immediate beverage consumption. At the same time, our leading innovations in the field of green refrigeration enable our customers to meet their ambitious sustainability and carbon emissions reduction targets.

    Cerinte

    • Studii superioare;
    • Studiile tehnice pot fi un avantaj;
    • Calificarea suplimentara in management/ controlul si managementul stocurilor si materialelor este de dorit;
    • Experienta de lucru intr-o pozitie similara, de preferat intr-o companie multinationala reprezinta un avantaj;
    • Excelente cunostinte de limba engleza;
    • Foarte bune cunostinte de operare PC(Microsoft Office)
    • Sistemul ERP LN reprezinta un avantaj;

    Responsabilitati

    • Urmareste procedurile de management ale pieselor de schimb si foloseste instrumentele corespunzatoare;
    • Mentine comunicarea cu fabricile din grup, furnizori externi si administratia;
    • Executa activitatile zilnice specifice planificarii prin folosirea corespunzatoare a sistemului ERP LN; rezolva probleme;
    • Introduce saptamanal comenzi catre fabrici in sistemul ERP LN asigurand corectitudinea informatiilor si completarea la timp a acestora; informeaza la timp toate partile implicate; actualizeaza periodic comenzile in functie de eventuale modificari survenite;
    • Urmareste si intocmeste rapoarte zilnice cu comenzile la care nu exista stoc, incluzand motivatia lipsei stocului, si participand activ la solutionare cat mai rapida a acestor situatii in interesul clientului;
    • Asigura comunicarea eficienta intre ERP LN si WMS-ul 3PL-ului: actualizarea bazelor de date cu coduri noi de piese de schimb (PRICAT); avizarea Intrarilor si Iesirilor din magazie prin mesaje electronice (ASNP si ASNS);

    Alte informatii

    Pozitia face parte din departamentul Piese de Schimb Europa si raporteaza Supervizorului Planificare Piese de Schimb Europa.